خبرگزاری کار ایران

رضائیان به خوبی نشان داد یک بازیکن حرفه‌ای است

استیلی: پرسپولیس شایسته برد مقابل پدیده بود/ منصوریان به زمان بیشتری نیاز دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: منصوریان چهره محبوبی برای هواداران استقلال است و این توانایی را دارد که استقلال را به شرایط ایده‌آل برساند. او نیاز به وقت بیشتری دارد و نیاز است که مدیران باشگاه استقلال این وقت را در اختیارش بگذارند و از او حمایت کنند.

حمید استیلی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی روز گذشته پدیده و پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: به نظر من این دیدار یکی از بازی‌های خوب لیگ تا اینجای فصل بود. هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شد. هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند و از همه مهم‌تر جریان بازی خیلی سریع بود هیچ‌ تیمی به دنبال وقت تلف کردن نبود و همین مسائل باعث شده بود بازی قشنگی را شاهد باشیم.

او ادامه داد: پرسپولیس در این بازی باتجربه‌تر بود و همین فاکتور تجربه هم باعث شد بتوانند در دقایق پایانی بازی به گل برسند و پیروز شوند. البته پیش از گل دوم پرسپولیس هم این تیم چند موقعیت خوب داشت که شهاب گردان با عملکرد خوبی که داشت مهاجمان پرسپولیس را ناکام گذاشت اما در مجموع فکر می‌کنم با وجود بازی بسیار خوب پدیده، پرسپولیس شایسته برد در این بازی بود.

مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس پس از 4 هفته ناکامی در گل زدن، روز گذشته موفق شد باز هم برای تیمش گلزنی کند. شماره 7 اسبق پرسپولیس در واکنش به این موضوع اظهار داشت: طارمی در این چند هفته که گل نمی‌زد فشار زیادی را تحمل کرد و بار روانی بالایی روی او بود که موجب شده بود کیفیتش تا حدودی افت کند. او با گلی که دیروز زد قطعاً از زیر این فشار خارج خواهد شد و در ادامه نیز به روند خوب خودش بر خواهد گشت. طارمی بازیکن خیلی خوبی است که به خوبی خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد. در بازی روز گذشته هم او در طول 90 دقیقه عملکرد خوبی داشت و در خط حمله فعالیت زیادی داشت. طارمی در صورتی که از نظر روانی آماده باشد، قطعاً در هر بازی گلزنی خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد رامین رضائیان در پست هافبک راست در بازی مقابل پدیده خاطرنشان کرد: عملکرد رضائیان در نیمه اول بهتر بود و در نیمه دوم کمی افت کرد. او در نیمه اول بارها از سمت خود نفوذ کرد و ارسال‌های خوبی داشت و زمینه ساز گل اول پرسپولیس هم بود اما در نیمه دوم به دلیل سیستم پرسپولیس کمی جمع‌تر بازی کرد که همین مساله باعث شد تا حدودی از جریان بازی خارج شود. رضائیان بازیکنی است که باید از کناره‌ها حرکت کند و نزدیک شدن او به وسط زمین موجب کم شدن تاثیرش در جریان بازی می‌شود. با این حال به نظر من مهم‌ترین چیز در مورد او، بازگشت خیلی خوبش به ترکیب بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی بود. رضائیان به خوبی نشان داد یک بازیکن حرفه‌ای است و حتماً در ادامه لیگ بهتر هم خواهد شد.

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال بعد از باخت تیمش مقابل تراکتورسازی شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و شایعاتی در خصوص احتمال برکناری او در صورت ادامه ناکامی‌های استقلال به گوش می‌رسد. حمید استیلی در پایان در واکنش به این مساله گفت: مدیران استقلال باید در هر شرایطی منصوریان را حفظ کنند. استقلال در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان دارد. آنها حتی تا قبل از این بازی هم خوب نتیجه گرفته بودند اما در بازی با تراکتورسازی اسیر تجربه بیشتر بازیکنان این تیم شدند. منصوریان چهره محبوبی برای هواداران استقلال است و این توانایی را دارد که استقلال را به شرایط ایده‌آل برساند. او نیاز به وقت بیشتری دارد و نیاز است که مدیران باشگاه استقلال این وقت را در اختیارش بگذارند و از او حمایت کنند.

 

کد خبر : ۴۳۶۸۲۸