خبرگزاری کار ایران

ذوالفقارنسب: تصمیم‌گیری در مورد تغییر منصوریان خیلی زود است/ پرسپولیس و تراکتورسازی از بهترین‌های لیگ هستند

کارشناس فوتبال ایران معتقد است تصمیم‌گیری در مورد تغییر سرمربی استقلال زود است.

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال ایران در مورد بازی تراکتورسازی تبریز و استقلال به خبرنگار ورزشی ایلنا، گفت: استقلال بازی را خوب شروع کرد و در نیمه اول مسلط به بازی بود. عملکرد این تیم اما در نیمه دوم تغییر کرد و خیلی راحت گل خوردند. به اعتقاد من تراکتورسازی در ادامه با برنامه‌ تر از استقلال بازی کرد و تعویض‌های خوبی انجام داد. همین موضوع باعث شد تراکتورسازی برنده بازی شود.

او در واکنش به انتقاد هواداران استقلال از سبک بازی این تیم و منصوریان گفت: تیم‌های بزرگ همیشه با چنین مشکلاتی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند. من از مسائل مدیریتی استقلال خبر ندارم اما معتقدم باید در این موارد صبر و تحمل داشت. تصمیم‌گیری در مورد تغییر منصوریان خیلی زود است. استقلال بعد از به دست آوردن یکی دو برد از زیر فشار خارج می‌شود.

وی ادامه داد: البته استقلال به لحاظ روحی باید ترمیم شود. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد که می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. شاید خیلی‌ها بگویند استقلال دیگر جزو تیم‌های مدعی قهرمانی نیست اما زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است و شاید استقلال هم بتواند مدعی قهرمانی شود.

کارشناس فوتبال ایران در مورد عملکرد ضعیف برخی از بازیکنان استقلال گفت:  مسائل روحی و روانی باعث این اتفاقات می‌ّشود. بازیکن یک هفته خوب بازی نمی‌کند و چهار هفته روی نیمکت می‌نشیند. به نظرم برخی تصمیم‌گیری ‌ها عجولانه است. پادوانی سال‌های گذشته یکی از بهترین مدافعان ایران بود اما الان در استقلال به نقطه ضعف این تیم تبدیل شده است.  مدیریت باشگاه باید از مربی و بازیکنان حمایت کند تا این بازیکنان له لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار بگیرند.

ذوالفقارنسب در مورد تقابل پرسپولیس و تراکتورسازی در بالای جدول گفت: این دو تیم به لحاظ بازیکن و کادر فنی از بهترین‌های لیگ هستند و به اعتقاد من جایگاه آن‌ها در جدول واقعی است. به نظرم در پایان فصل هم این دو تیم جزو سه تیم بالای جدول خواهند بود.

 

کد خبر : ۴۳۶۷۷۹