خبرگزاری کار ایران

اسامی چهار پرتابگر معلول برای مسابقات کشورهای اسلامی اعلام شد

رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولین اسامی چهار پرتابگر این رشته را برای شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی به معاونت فنی فدراسیون اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، بهمن رضایی در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مسابقات کشورهای اسلامی اردیبهشت ماه در باکو برگزار می‌شود و رشته دو و میدانی معلولان و نابینایان و جودوی نابینایان نیز در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.
وی افزود: تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین در ماده پرتاب وزنه و در دو کلاس شرکت خواهد کرد که در کلاس F۵۶ علیرضا قلعه ناصری و علی محمدیاری گزینه‌های حضور در این ماده هستند که قلعه ناصری شانس بالاتری دارد. در کلاس F۵۷ نیز جاوید احسانی شکیب در اولویت است و نام جواد دلاکه نیز برای شرکت در این مسابقات به معاونت فنی فدراسیون اعلام شده است.

 رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولین همچنین از پایان مهلت ثبت نام شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی فزاع امارات خبر داد و اظهار داشت: مسابقات بین المللی فزاع از ۲۷ اسفندماه تا چهار فروردین ماه در امارات برگزار می‌شود و هیات‌های استانی باید اسامی ورزشکارانشان را تا روز گذشته اعلام می‌کردند. ما نیز با بررسی تعداد ورزشکاران در خصوص اعزام تیم ملی تصمیم گیری می‌کنیم.

کد خبر : ۴۳۶۷۰۵