خبرگزاری کار ایران

منصوریان ۶ ماه زمان می‌خواهد

افاضلی: تعویض‌های برانکو در نتیجه بازی تاثیرگذار بود/ پرسپولیس باید روی نیمکت خودش کار کند

کارشناس فوتبال ایران معتقد است تعویض‌های برانکو روی نتیجه بازی تاثیرگذار بوده است.

 هومن افاضلی در مورد بازی پدیده – پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: پدیده کاملا سازماندهی شده بازی کرد و به نقاط قوت پرسپولیس آگاه بود. زمین بازی برای سبکی که پرسپولیس بازی می‌کند نامناسب بود و انرژی زیادی از این تیم گرفت. در مجموع بعضی از روزها که تیم‌ها کیفیت اصلی‌شان را ندارند برنده بازی می‌شوند که امروز شاهد این اتفاق بودیم.

افاضلی در مورد تعویض‌هایی که برانکو انجام داد، گفت: به اعتقاد من تعویض‌های برانکو در روند بازی تاثیرگذار بود. همین تعویض‌های برانکو باعث شد تا پرسپولیس در 15 دقیقه پایانی روی پدیده فشار وارد کند و به گل برسد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد تقابل دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس برای صدرنشینی گفت:‌ بدون شک این دو تیم بهترین‌ تیم‌های لیگ هستند. جایگاهشان در جدول هم واقعی است. هر دو تیم با ایده و تفکر وارد بازی می‌شوند. هر دو تیم کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارند. به اعتقاد من تراکتورسازی به لحاظ بازیکن حتی از پرسپولیس هم بهتر است. پرسپولیس باید روی نیمکت خودش کار کند چرا که بازیکن خیلی تاثیری گذاری روی نیمکت ندارد.

افاضلی در پایان در مورد شرایط استقلال گفت: زمانی که استقلال در رده 16 قرار داشت من مصاحبه کردم و گفتم استقلال قطعا از این شرایط خارج خواهد شد. حتی در مصاحبه‌ای گفتم جایگاه استقلال در پایان نیم فصل اول بین ششم تا هشتم خواهد بود. استقلال در حال حاضر بازیکنان خوبی دارد و جا برای بهتر بازی کردن این تیم وجود دارد. باید به منصوریان که مربی جوانی هم هست حدود پنج تا 6 ماه زمان داد و بعد از 6 ماه می‌توان این تیم را قضاوت کرد.

 

کد خبر : ۴۳۶۵۵۷