خبرگزاری کار ایران

برانکو: مستحق برد بودیم/ نیازی به تعویق بازی با ذوب‌آهن نیست

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۵۵۳

برانکو معتقد است پرسپولیس در بازی برابر پدیده مستحق پیروزی بوده است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در یک دیدار حساس موفق شد پدیده را در آخرین ثانیه‌ها شکست دهد تا صدرنشینی را از تراکتورسازی پس بگیرد.

برانکو درباره برد تیمش گفت: طبیعی است که از این برد خوشحالیم. نیمه دوم بهتر بودیم و البته مستحق برد.

او ادامه داد: خوشحالم از تمام بازیکنان که تمام توان خود را گذاشتند. همین‌طور از تماشاگران که شاهد یک بازی خوب بودند و پایه‌گذار این برد شدند. حریفی را بردیم که سخت و قدر بود و همیشه با آنها مشکل داشتیم. من از این برد راضی‌ام.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نیمه اول تیم حریف هم موقعیت‌هایی داشت، اما ما در نیمه دوم بیشتر موقعیت ایجاد کردیم و تا ثانیه‌های آخر هم برای برد تلاش کردیم. حتی ثانیه‌های آخر این حس را داشتیم که می‌توانیم برنده شویم و روی آن ضربه کرنر کار را تمام کردیم. کاملاً مشهود بود که بهترین بازیکن تیم حریف شهاب گردان بود و باید به تیم حریف هم تبریک بگویم.

این مربی کروات درباره تیم پدیده گفت: قبل از هر چیز باید از مسئولان برگزاری بازی به خاطر آماده کردن زمین پس از آن برف شدید تشکر کنم. تیم پدیده هم که میزبان ما بود، حریف خیلی خوبی نشان داد. این تیم از فصل گذشته هم بهتر شده و صد درصد استحقاق حضور در رده‌های بالای جدول را دارد.

برانکو گفت: خوشحالی زاید‌الوصفی دارم که اینجا حضور پیدا کرده‌ایم. بازی حساس و بزرگی را بردیم، این یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما بود و از بردی که به‌دست آوردیم، خیلی خوشحالم. بار دیگر به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص اینکه مهدی طارمی و وحید امیری در این بازی گلزنی کردند، تصریح کرد: انتظار ما از مهاجمان این است. از مهاجمان تیمم تشکر می کنم و همینطور انتظار دارم که این روند و کیفیت را حفظ کنند. طبیعی است که از بازی تمام بازیکنانم راضی هستم ولی موقعیت هایی هم حریف خلق کرد که نمی گویم این ضعف ما بود؛ بلکه حریف ما قدرتمند بود. 

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد داور بازی خاطرنشان کرد: سئوال را متوجه نشدم. فکر می کنم خود شما که این سئوال را مطرح کردید، انتقادی به عملکرد داور داشتید. فکر می کنم داور خیلی خوب به وظیفه اش عمل کرد؛ آن هم در موقعیتی که هر دو تیم جنگنده بودند و با حداکثر توان بازی را کنترل کردند.

برانکو در پاسخ به سئوالی مبنی بر درخواست پرسپولیس برای تعویق بازی با ذوب آهن، گفت: این یک مقررات بین المللی و عادی است که اگر بازی انجام نمی شود، ۲۴ ساعت به تعویق بیافتد ولی فکر می کنم نیازی نیست بازی با ذوب آهن را عقب بیندازیم. درست است یک روز وقت کمتری برای استراحت و آماده سازی داریم ولی برنامه ای برای تغییر زمان بازی نداریم.

وی در خصوص اینکه آیا غیبت عالیشاه و احمدزاده در روند تیم پرسپولیس موثر بود، گفت: من همیشه گفته ام که کل بازیکنان ما خوب هستند؛ از علیپور که بازیکن فیکس ما بوده و امروز روی نیمکت بود تا احمد نوراللهی که کیفیتش در حد تیم ملی است. طبیعی است امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند، فرشاد احمدزاده و پلی یانسکی به خاطر مصدومیت نبودند. بنابراین بازیکنان دیگر دنبال امتحان کردن شانس خود بودند.

سرمربی پرسپولیس در مورد رضایتش از نتیجه و تعویض در دقیقه 90 صادق محرمی که راضی به تساوی بود، گفت: طبیعی است که تا ثانیه‌های آخر به فکر بازی بودیم. صادق محرمی را به عنوان هجومی وارد زمین کردیم ولی ، منطقی نبود که انتظار گلزنی از او داشته باشیم که نتیجه را عوض کند. خودتان شوق بازیکنان را دیدید که تا ثانیه آخر به دنبال برد بودند. نورالهی را به عنوان مهاجم دوم وارد زمین کردیم و هم موج دوم حریف را مهار کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز