خبرگزاری کار ایران

نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش برگزار شد

جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این نشست با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی و غلامرضا شعبانی‌بهار دو معاون وزیر ورزش و اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به‌جز رسول خادم و شاهرخ شهنازی تشکیل شد.

کیومرث هاشمی در ابتدا نشست امروز با بیان مطالبی در خصوص سه رویداد پیش‌روی ورزش ایران یعنی بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های زمستانی و مسابقات داخل سالن آسیا، درباره اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک نیز صحبت کرد و گفت: باید تغییراتی در اساسنامه ایجاد شود که این مسئله مربوط به جدایی کمیته ملی پارالمپیک است. این موضوع در جلسات قبلی نیز مورد بحث قرار گرفته و ما به کار بر روی آن ادامه‌ می‌دهیم تا به پایان برسد.

در ادامه نشست هیئت اجرایی با وزیر ورزش و جوانان، سلطانی‌فر با اشاره به اینکه علاقه‌ای به حاشیه ندارد، عنوان کرد: زمانی که حاشیه وجود داشته باشد، نمی‌توان کار را به بهترین شکل انجام داد. باید میان ارکان مختلف این همکاری ایجاد شود تا ورزش ایران به نتایج خوبی برسد. معتقدم باید نظرات کمیته ملی المپیک را در برخی مسائل از جمله مسائل مربوط به برخی فدراسیون‌ها و رشته‌های خاص جویا شد تا آنها نیز در جریان مسائل باشند.

در این نشست اعضای هیئت اجرایی همچنین بر حل مشکلات مربوط به بودجه و اساسنامه و سرمایه‌گذاری بر روی سایر رشته‌های ورزشی و فراتر از چند رشته خاص که همواره مدال‌آور هستند، تاکید کردند.

کد خبر : ۴۳۶۴۸۰