خبرگزاری کار ایران

این پیروزی ۶ امتیازی بود

کیانی: به اخباری گفتم این اشتباه فدای یک تار مویت/ بازی سخت را با همدلی بردیم

کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت:‌ بردن استقلال در ورزشگاه آزادی و مقابل هوادارانش کار هر تیمی نیست اما ما با همدلی و تلاش زیاد موفق شدیم با ارائه یک بازی خوب، این مسابقه سخت را ببریم.

مهدی کیانی، کاپیتان تیم تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی روز گذشته این تیم مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: بازی بسیار عالی بود. هر دو تیم برای برنده شدن و گرفتن سه امتیاز به زمین آمده بودند و همین باعث شده بود تا بازی خیلی جذابی باشد. ما در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام داده بودیم و کاملا آماده این بازی بودیم. در کل مسابقه هم بازی را در کنترل داشتیم و از استقلال بهتر بودیم. موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم.

او ادامه داد: بردن استقلال در ورزشگاه آزادی و مقابل هوادارانش کار هر تیمی نیست اما ما با همدلی و تلاش زیاد موفق شدیم با ارائه یک بازی خوب، این مسابقه سخت را ببریم. سه امتیاز این بازی برای ما به اندازه شش امتیاز ارزش داشت و واقعا می‌شود گفت یک بازی شش امتیازی را بردیم.

هافبک دفاعی باتجربه تراکتورسازی در واکنش به اشتباه مسلم محمدرضا اخباری، دروازه‌بان این تیم در صحنه به ثمر رسیدن تک گل استقلال اظهار داشت: اخباری گلر بزرگی است که آینده فوتبال ایران است. بزرگترین گلرهای دنیا هم اشتباه می‌کنند و اخباری نیز از این قاعده مستثنی نیست. او بارها با واکنش‌های خوبش بازی را برای تراکتور درآورده و در خیلی از مسابقات مدیون او بوده‌ایم. این اشتباه ممکن است برای هرکسی رخ بدهد و جزئی از فوتبال است. بین دو نیمه به او گفتم این اشتباه فدای یک تار موی تو، مطمئن باش همه تلاش می‌کنیم و بازی را می‌بریم که خدا هم کمک کرد و توانستیم پیروز شویم تا محمدرضا سربلند باشد.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد تصمیم خود برای بستن بازوبند کاپیتانی به بازوی محمدرضا اخباری نیز خاطرنشان کرد: بین دو نیمه خودم تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم. بازوبند را به اخباری دادم و گفتم تو بزرگ‌تر و کاپیتان تیم هستی و باید تیم را جمع کنی. این کار باعث همدلی بیشتر بازیکنان شد. محمدرضا خیلی ناراحت بود و من هم خواستم مثل یک برادر کوچکتر به او روحیه بدهم، برای همین این کار را کردم.

مهدی کیانی، در پایان راجع به بازی تراکتورسازی و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: سپاهان تیم بسیار خوب و قابل احترامی است که بازی کردن مقابل آنها همیشه سخت است. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و باید این بازی سخت را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم. این دیدار هم برای ما مانند بازی با استقلال است و قطعا با همه توان برای برنده شدن تلاش خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۴۳۶۴۰۵