خبرگزاری کار ایران

واکنش سروش رفیعی به شایعه پیوستنش به پرسپولیس و استقلال

هافبک تراکتورسازی در مورد شایعه پیوستنش به پرسپولیس و استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سروش رفیعی پس از پیروزی تیمش در مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم خوب فوتبال بازی کردند. این پیروزی را به طرفداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم آنها که امروز در این سرما به استادیوم آمدند از آمدنشان پشیمان نشدند.

وی در مورد پیوستنش به فولاد گفت: در حال حاضر سرباز تیم تراکتورسازی هستم و تمام تلاشم این است که تا پایان تعهدم به بهترین نحو برای این تیم بازی کنم. بعد از دو بازی آینده در مورد آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت. در مورد فولاد باید به این نکته اشاره کنم که با حضور 4 نفر از وکلا و نمایندگان این باشگاه در کمیته انضباطی حاضر شدیم و توضیحات لازم ارائه شد. دوست داشتم اژدری‌زاده و سعداوی (مدیرعامل و سرمربی فولاد) بعد از اعلام رأی کمیته انضباطی در مورد حضور من در این تیم صحبت می‌کردند.  شاید در آن زمان می‌توانستند جواب احساسات مردم را بدهند. البته آنها واقعاً به من لطف دارند و من به شخصه به تک تک علاقه مندان اهوازی علاقه دارم وبه آنها احترام می‌گذارم.

هافبک تراکتورسازی ادامه داد: اولویت من بعد از پایان قراردادم با تراکتورسازی، بازی در خارج از کشور است. قطعاً در صورت فراهم شدن شرایط با تیمی قرارداد می‌بندم که بیشتر به سودم باشد. فکر می‌کنم فعالیت به عنوان لژیونر بیشتر به فوتبال من کمک کند.

رفیعی در پاسخ به این سوال که دوستان زیادی در باشگاه استقلال داری و آیا این موضوع باعث نمی‌شود که به حضور در استقلال فکر کنی، گفت: در تمام تیم‌های لیگ برتر دوستان زیادی دارم و با تمام احترامی که نسبت به تک تک آنها قائلم در بحث کار باید بهترین تصمیم را برای خودم بگیرم.

او درباره اینکه چقدر احتمال دارد در نیم‌فصل به پرسپولیس بپیوندد گفت: دوست ندارم با احساسات هواداران بازی کنم و به این خاطر که چیزی قطعی نیست فعلا پاسخی نمی‌دهم.

 

کد خبر : ۴۳۶۲۷۰