خبرگزاری کار ایران

جلالی: می‌توانستیم مقابل سیاه‌جامگان بازنده باشیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سیاه‌جامگان ما را غافلگیر کرد و برخلاف تحلیل‌هایی که داشتیم همه جوره دست ما را بسته بود.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سیاه‌جامگان و پیروزی یک بر صفر تیمش، گفت: فکر می‌کنم بازی یک طرفه‌ای را  انجام دادیم که حتی می‌توانستیم بازنده هم باشیم. حریف دو حمله ترتیب دارد که خیلی خطرناک بود. امروز با یک بازی سخت و درگیرانه مواجه بودیم.

جلالی تأکید کرد: ما هر چقدر سعی کردیم بازیکنان را جابه‌جا کنیم و هر ترفندی استفاده می‌کردیم دچار مشکل می‌شدیم ضمن آنکه در نیمه دوم در  اواخر بازی نزدیک به 20 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم  و از آنها راضی هستم چون آنها خوب کار کردند و امیدوارم که در ادامه راه طوری کار کنیم که دیگر به اینگونه مشکلات برخورد نکنیم.

خبرنگاری به مجید جلالی گفت آیا قبول دارید داور 80 به 20 به نفع پیکان سوت می‌زد که جلالی گفت: من قبول ندارم در یک صحنه دروازه‌بان آنها در بیرون از محوطه جریمه توپ را مشت کرد و فکر نمی کنم داور عملکرد بدی داشت البته این را هم بگویم که 5 دقیقه وقت اضافه برای این مسابقه خیلی کم بود ولی روی هم رفته داوری بد نبود.

جلالی در پایان گفت:‌  سیاه‌جامگان ما را غافلگیر کرد و آن چیزی که ما دیدیم بر خلاف تصور تحلیل‌های ما نسبت به این تیم بود و آنها همه جوره ما را بسته بودند.

 

کد خبر : ۴۳۶۲۴۷