خبرگزاری کار ایران

قاضی: مسئولان فکری به حال ورزشگاه تختی کنند/ خوشحالم که زمین را بازنده ترک نکردیم

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم که توانستیم گل تساوی را وارد دروازه تیم گسترش کنیم تا حداقل بازنده زمین را ترک نکنیم.

به گزارش ایلنا، محمد قاضی، مهاجم تیم فوتبال نفت تهران پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم. به نظر من تیم ما آن تیم همیشگی نبود، اما در شروع نیمه دوم نبض بازی را به نوعی به دست گرفتیم و موقعیت‌های زیادی نیز به دست آوردیم که خدا را شکر توانستیم گل تساوی را وارد دروازه تیم گسترش کنیم تا حداقل بازنده زمین را ترک نکنیم. 

مهاجم تیم فوتبال نفت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا دو هفته‌ای است روند گلزنی‌اش متوقف شده، خاطرنشان کرد: به نظر من در فوتبال ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. یک روز شما موقعیت‌های خود را تبدیل به گل می‌کنید و یک روز برعکس. من هم زحمات بازیکنان تیم نفت را تبدیل به گل می‌کردم. شاید سبک بازی تیم‌ها تغییر کرده و اکثر آنها دفاعی بازی می‌کنند، اما من تمام تلاشم را خواهم کرد که در آینده و بازی‌های بعدی بتوانم روند گلزنی‌ام را دوباره آغاز کنم.

وی در مورد شرایط نامناسب زمین تختی و اینکه بازیکنان گسترش نیز به این موضوع اعتراض داشتند، افزود: بله شرایط زمین امروز بسیار نامناسب بود و به نظر من دو تیم عملکرد خوبی از نظر فنی در این زمین نداشتند. امیدوارم در آینده مسئولان فکری به حال زمین چمن این ورزشگاه کنند. 

کد خبر : ۴۳۶۰۵۷