خبرگزاری کار ایران

دایی: بدشانسی آوردیم/ گسترش فولاد به جز همان صحنه گل موقعیت دیگری نداشت

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد و می‌توانم بگویم فقط بدشانسی آوردیم.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از تساوی تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در 15 دقیقه اول چند موقعیت گل داشتیم. 

وی ادامه داد: در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد و می‌توانم بگویم فقط بدشانسی آوردیم. اگر موقعیت‌های ما گل می‌شد حداقل می‌توانستیم با نتیجه 3 بر یک پیروز شویم تا جایگاه بهتری پیدا کنیم. گسترش فولاد به جز همان صحنه گل موقعیت دیگری نداشت.

سرمربی نفت تهران درباره گلایه کمالوند در خصوص نامناسب بودن شرایط زمین بازی عنوان کرد: احترام زیادی برای آقای کمالوند قائلم اما اگر تیم گسترش فولاد چنین مشکلی داشت، ما هم با این مشکل مواجه بودیم. اگر تیم حریف توپ‌ها را لو داد ما نیز توپ‌ها را لو دادیم، به نظر من هم زمین کیفیت مناسبی نداشت اما نباید به مسائل غیرفنی بپردازیم.

دایی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شما رده سوم بودید و این هفته پایین آمدید آیا احساس خطر نمی‌کنید، گفت: نه اما همه تلاش خود را می‌کنیم. فوتبال همین است یک روز برد دارد و روز دیگر باخت. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که نسبت به اول فصل بهتر ظاهر می‌شوند. ابتدای فصل انتظارات از بازیکنان به خاطر کمبود امکانات و شرایط تیم پایین بود، اما اگر امروز می‌بردیم در جایگاه سوم می‌ماندیم. تلاش می‌کنیم در آینده بازی‌های خود را ببریم و جایگاه بهتری کسب کنیم.

سرمربی نفت تهران در این‌باره که با توجه به اینکه این تیم دیر بسته شد اما نتایج بسیار خوبی کسب کرد، خاطرنشان کرد: اگر قرار است تیم ما را با سایر تیم‌ها قیاس کنیم، تیم‌های دیگر امکانات بیشتری داشتند، باشگاه تلاش می‌کند که مشکلات ما را حل کنند. تیم ما در 3 هفته گذشته 2 پرداختی داشته است، باشگاه کمک می‌کند و انشاءالله بتوانیم بهتر از این نیز کار کنیم.

دایی درباره مشکلات خبرنگاران در ورزشگاه تختی به خاطر سرما اظهار داشت: این موضوع به مسئولان سازمان لیگ بازمی‌گردد که باید به این مشکلات برسند و فکری به حال شما (خبرنگاران) کنند. ما اگر در این زمین بازی نکنیم زمین دیگری در تهران نداریم که بخواهیم در آن مسابقه دهیم، این خواهش را از سازمان لیگ را دارم که مشکلات استادیوم‌ها را برطرف کنند، مشکلات خبرنگاران را رفع و به وضعیت زمین بازی رسیدگی کنند.

کد خبر : ۴۳۶۰۴۸