خبرگزاری کار ایران

کمالوند: زمین تختی شرایط بازی محلی را هم نداشت چه برسد به لیگ برتر!

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اگر شرایط زمین تختی مناسب بود می توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از تساوی یک بر یک برابر نفت تهران گفت: بازی خوبی از آب درنیامد. زمین تختی به همه چیز شبیه است جز زمین فوتبال. اگر می‌خواهیم فوتبال ما رشد کند باید تجهیزات هم رشد کند. این زمین شرایط بازی محلی را هم نداشت چه برسد به لیگ برتر.

وی ادامه داد: شرایط زمین به قدری بد بود که ما نمی‌توانستیم به هم پاس بدهیم، این شرایط برای تیم نفت هم وجود داشت و ما مجبور بودیم از دفاع به حمله برویم، یعنی زیر توپ بزنیم. فکر می‌کنم در بازی امروز مستحق این بودیم که 3 امتیاز را کسب کنیم و اگر کمی شانس با ما یار بود، 3 امتیاز را به خانه می‌بردیم.

سرمربی گسترش فولاد گفت: به علی دایی به سبب تیم خوبی که جمع کرده، تبریک می‌گویم، نفت امروز بازی خوبی را مقابل ما به نمایش گذاشت. در مورد تیم خودم هم باید بگویم که روند روبه‌رشد ما آغاز شده و شرایط‌مان نسبت به هفته‌های اول کاملا تغییر کرده و بهتر شده است.

کمالوند افزود: ما جزو معدود تیم‌های لیگ برتر هستیم که در خارج از خانه نباخته‌ایم، تا به امروز با 4 تیم مدعی قهرمانی لیگ بازی کرده‌ایم و پیش از بازی با نفت مقابل دو تیم قدرتمند سپاهان و استقلال نمایش خوبی از خود نشان دادیم. امیدوارم روند روبه‌رشد تیم ما ادامه داشته باشد و در نیم‌فصل دوم به تیم‌های بالای جدول رده‌بندی اضافه شویم.

کد خبر : ۴۳۶۰۴۵