خبرگزاری کار ایران

حریفان آسیایی سرخپوشان ۲۴ آذر مشخص می‌شوند

مدیران تیم، رسانه و مسابقات پرسپولیس شنبه به مالزی می‌روند

گروه کاری سه نفره پرسپولیس طبق برنامه از پیش اعلام شده و دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا و بر اساس نامه ارسالی این کنفدراسیون برای فدراسیون فوتبال، روز شنبه راهی مقر AFC در کوالالامپور خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس همراه با مدیر برگزاری مسابقات (در جام قهرمانان آسیا) شنبه هفته جاری از طریق امارات راهی مالزی می‌شوند تا در کارگاه‌های آموزشی و هماهنگی کمیته برگزاری مسابقات جام قهرمانان آسیا شرکت کنند.

این کارگاه‌ها به منظور مرور ضوابط و قوانین ناظر بر مسابقات 2017 جام قهرمانان آسیا تشکیل خواهد شد. اطلاع از تغییرات در آئین‌نامه‌ها و همچنین ایجاد هماهنگی‌های لازم قبل از هر دوره این رقابت‌ها در جریان این کارگاه ها صورت می‌گیرد.

بر همین اساس AFC با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ حضور این افراد از باشگاه‌های راه یافته به جام قهرمانان آسیا در این کارگاه‌ها الزامی خواهد بود. از باشگاه پرسپولیس نیز به ترتیب؛ محمود خوردبین، پندار خمارلو و محمد علی ترکاشوند راهی مالزی می‌شوند.

در نامه ارسالی، بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرعه‌کشی این رقابت‌ها در پایان این دوره در روز چهارشنبه 24 آذر ماه برگزار می‌شود و پرتماشاگرترین تیم آسیا در این روز رقبای خود در مرحله گروهی رقابت‌ها را می‌شناسد.

گروه کاری پرسپولیس همچنین در جریان این حضور، پیراهن ویژه سرخپوشان که متفاوت با پیراهن لیگ خواهد بود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می‌کند.

کد خبر : ۴۳۵۷۶۴