خبرگزاری کار ایران

مربی گسترش فولاد: امیدوارم با امتیاز به تبریز برگردیم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: نفت تیم قدرتمندی است که به‌راحتی بازنده نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، بهمن خداکرم مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: تیم نفت  تیم خوبی است که فردا با این تیم قدرتمند بازی داریم، تیمی که بباز نیست و هفته گذشته هم غافلگیر شد و شکست خورد. شرایط ما دقیقاً برعکس تیم نفت است. آنها در بالای جدول قرار دارند اما ما با توجه به اینکه انتهای کار را خوب انجام نداده‌ایم در برخی از بازی‌ها باخته‌ایم. سه شکست خانگی برای هر تیمی بد است اما ما در خارج از خانه باخت نداشتیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این روند  ادامه داشته باشد و بتوانیم از بازی با نفت با امتیاز به تبریز برگردیم تا بتوانیم در نیم‌فصل عملکرد موفق‌آمیز داشته باشیم و به بالای جدول برسیم.

خداکرم در مورد حضور در جام حذفی گفت: ما به جمع 8 تیم برتر این جام رسیده‌ایم و مصمم جام حذفی را دنبال می‌کنیم. تلاش می‌کنیم اول دی ماه ذوب‌آهن را در تبریز شکست دهیم و به جمع 4 تیم برتر جام حذفی برسیم تا روز 11 دی‌ماه با برنده تراکتورسازی و تیم نفت گاز گچساران بازی کنیم و به فینال برسیم.

مربی گسترش در مورد تغییرات این تیم در نیم‌فصل گفت: نقاط ضعفی داشته‌ایم که با جذب 3 بازیکن می‌خواهیم آنها را پوشش بدهیم و تیم کامل‌تری شویم.

وی در مورد لیست خروجی بازیکنان تیمش گفت: با توجه به اینکه لیست ما جا دارد ممکن است که لیست خروجی نداشته باشیم.

 

کد خبر : ۴۳۵۷۱۱