خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه پدیده:

پتانسیل پدیده در حد 6 تیم بالای جدول است/ توانایی امتیاز گرفتن از پرسپولیس را داریم

مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: اینکه پدیده هفته قبل تراکتورسازی را در تبریز متوقف می‌کند و تا به حال به پرسپولیس نباخته است، نشان دهنده این مساله است که تیم ما شخصیت و پتانسیل خوبی دارد.

هادی برگی‌زر، مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط حال حاضر این تیم گفت: شرایط تیم خدا را شکر خیلی خوب است. در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته‌ایم و توانستیم در جدول لیگ کمی خودمان را بالا بکشیم. این هفته هم یک بازی سخت مقابل پرسپولیس داریم که کاملاً آماده این دیدار هستیم.

او ادامه داد: پرسپولیس تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که بازی مقابل این تیم بسیار سخت است. تیم ما هم در حال حاضر شرایط خوبی دارد و با شناختی که از حریف داریم به دنبال کسب امتیاز از این بازی هستیم. امیدوارم مردم عزیز مشهد در این بازی ما را تنها نگذارند و با حضور در استادیوم از پدیده حمایت کنند تا بتوانیم در این دیدار حساس و سخت به نتیجه دلخواه برسیم.

تیم پدیده هفته گذشته موفق شد تراکتورسازی تبریز، دیگر تیم مدعی لیگ را متوقف کند. این تیم در حالی این هفته باید با پرسپولیس روبرو شود که تاکنون در بازی‌های رودرو مقابل سرخپوشان تهرانی شکست نخورده است. مدیرعامل باشگاه پدیده در واکنش به این مساله اظهار داشت: اینکه پدیده هفته قبل تراکتورسازی را در تبریز متوقف می‌کند و تا به حال به پرسپولیس نباخته است، نشان دهنده این مساله است که تیم ما شخصیت و پتانسیل خوبی دارد. پدیده هیچ وقت مقابل تیم‌های بزرگ ضد فوتبال بازی نکرده و همیشه با ارائه فوتبال خوب موفق شده در برابر تیم‌های مدعی نتیجه بگیرد. امتیاز گرفتن از تراکتور در تبریز کار هر تیمی نیست اما ما با تلاش و درایت بازیکنان و کادرفنی به اینمهم رسیدیم. مطمئناً این هفته نیز این توانایی را داریم که از پرسپولیس نیز امتیاز بگیریم.

او همچنین در رابطه با شرایط مالی باشگاه پدیده خاطرنشان کرد: شرایط مالی تیم در حال حاضر خوب است. بخشی از مطالبات بازیکنان را داده‌ایم و یک بخش دیگر را هم تا قبل از پایان نیم فصل به آنها می‌دهیم. امیدوارم تا پایان فصل نیز شرایط به هیمن نحو باشد و مشکل زیادی از نظر مالی نداشته باشیم.

برگی‌زر در پایان در مورد هدف تیم پدیده در فصل جاری لیگ برتر گفت: هدف ما در این فصل کسب یک رتبه تک رقمی است. توانایی رسیدن به این هدف را هم داریم. پتانسیل تیم ما در حدی است که می‌توانیم جزو 6 تیم بالای جدول باشیم.

 

کد خبر : ۴۳۵۶۴۰