خبرگزاری کار ایران

بادامکی: با جان و دل برای خداداد بازی می‌کنیم/ تا حدودی مشکلات مالی برطرف شده

کاپیتان سیاه‌جامگان گفت: نگاه ما به خداداد عزیزی مانند یک سرمربی است و همه بازیکنان دوست دارند او سرمربی تیم باشد.

حسین بادامکی، کاپیتان تیم سیاه‌جامگان مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط این تیم پیش از بازی با پیکان گفت: همیشه بعد از باخت شرایط سخت است و ما هم بعد از شکستی که برابر صنعت نفت متحمل شدیم، چند روز سخت را پشت سر گذاشتیم. متاسفانه در آن بازی غفلت کردیم و نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و شکست خوردیم اما با این حال در این چند روز خوب تمرین کرده‌ایم و برای دیدار سخت با پیکان آماده آماده هستیم.

او در رابطه با بازی مقابل پیکان نیز تصریح کرد: شناخت خوب از پیکان داریم. آنها تیم خوبی هستند و بازیکنان باتجربه و خوبی هم دارند. درست که است هفته قبل در اصفهان شکست خوردند اما در همان بازی هم خیلی خوب بازی کردند. پیکان در این بازی میزبان است و قطعاً به دنبال سه امتیاز بازی است. ما می‌دانیم که بازی سختی داریم اما دیگر نباید اشتباه کنیم. لیگ به مرحله حساسی رسیده است که کسب امتیاز از هر بازی بسیار اهمیت دارد.

کاپیتان سیاه‌جامگان در مورد شرایط مالی این باشگاه نیز خاطرنشان کرد: تا حدودی مشکلات مالی تیم برطرف شده و مدیران باشگاه به بخشی از قول و قرارها عمل کرده‌اند. امیدوارم در ادامه نیز مشکل مالی به وجود نیاید تا بازیکنان با تمرکز کامل در اختیار تیم باشند.

حسین بادامکی، در پایان در واکنش به این سوال که‌ سرمربی سیاه‌جامگان چه زمانی مشخص خواهد شد گفت: در حال حاضر که خود آقای عزیزی به عنوان مدیرفنی تیم، کارهای فنی را انجام می‌دهند و هنوز مشخص نیست چه کسی قرار است به عنوان سرمربی انتخاب شود. البته همین الان هم نگاه ما به خداداد عزیزی مانند یک سرمربی است و همه بازیکنان دوست دارند او سرمربی تیم باشد. خداداد اسطوره فوتبال ایران و مشهد است و با جان دل برای او بازی می‌کنیم.

 

کد خبر : ۴۳۵۲۹۵