خبرگزاری کار ایران

اردوی شش روزه تیم‌های ملی فوتبال ساحلی به پایان رسید

عصر روز گذشته تمرین تیم‌های ملی فوتبال ساحلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان و تیم (ب) از که از ۱۱ آذرماه در بندرعباس حضور دارند ، روز گذشته در سومین زمین فوتبال ساحلی شهر بندرعباس برنامه‌های خود را پیگیری کردند.

شهر بندرعباس از سه زمین فوتبال ساحلی برخوردار است. به همین منظور کادرفنی تیم ملی سیاست خود را بر روی حضور در هر سه زمین این شهر جهت برگزاری بازی‌ها و تمرینات قرار داد تا هم به بحث گسترش و توسعه رشته فوتبال ساحلی کمک کرده باشد و هم به دلیل حضور تیم‌های ملی فوتبال ساحلی در مناطق مختلف بندرعباس، شور و نشاط خاصی در میان اهالی مناطق مختلف این شهر ایجاد شود.

روز گذشته آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی (ب) کشورمان برابر تیم تازه لیگ‌برتری شده شهرداری بندرعباس در زمین ساحلی منطقه سه را برق انجام شد و در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود تیم (ب) به پایان رسید. همچنین ملی پوشان تیم بزرگسالان کشورمان پس از پایان این بازی به انجام تمرین پرداختند که با تشویق‌های گرم اهالی منطقه همراه بود.

دومین اردوی مشترک تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان و (ب) کشورمان در نهایت صبح امروز با انجام یک نوبت تمرینی نسبتا سبک به پایان رسید.

 

کد خبر : ۴۳۵۲۵۳