خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال

اولین شکست پتروشیمی در روز اولین برد گرگانی‌ها

تیم بسکتبال پتروشیمی نخستین باختش در این فصل از لیگ برتر را در خانه تجربه کرد.

به گزارش ایلنا، هفته ششم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز آغاز شد که در حساس‌ترین دیدار و در داربی خوزستان، نفت آبادان در خانه پتروشیمی توانست این تیم را شکست دهد  و اولین باخت ماهشهری‌ها در این فصل را رقم بزند. آبادانی‌ها در این مسابقه بدون ایوان ماراس بازیکن خارجی خود به میدان رفتند و خیلی خوب کار کردند و در نهایت 87 بر 82 حریف خود را شکست دادند و به بردی ارزشمند و خارج از خانه دست پیدا کردند. در این مسابقه میثم میرزایی با کسب 24 امتیاز و 11 ریباند عملکرد خوبی برابر نفت داشت و نقش زیادی در پیروزی تیمش برابر تیم سابقش ایفا کرد. در طرف دیگر میدان هم جرالد رابینسون با کسب 18 امتیاز عملکرد خوبی برای پتروشیمی داشت.  
دانشگاه‌آزاد تیم دوم جدول رده‌بندی میزبان شهرداری تبریز بود و توانست با نتیجه 85 بر 62 مهمان خود را شکست دهد. در این مسابقه بازیکنان خارجی دانشگاه‌آزاد همه کاره بودند و هرکدام با کسب 21 امتیاز نقش زیادی در برد تیمشان داشتند. پرینس و جونز دو مهره موثر دانشگاهی‌ها در این فصل بوده‌اند. در طرف دیگر نیز سیان ویلیامز و نیکولا گاسزا با کسب 17 و 15 امتیاز بهترین‌های شهرداری تبریز بودند.
در دیگر مسابقه، شهرداری گرگان در شیراز به مصاف لوله آ.اس این شهر رفت و در دیداری نزدیک و با نتیجه 79 بر 72 به برتری رسید. شهرداری گرگان در این دیدار هر دو بازیکن خارجی‌اش را در اختیار داشت و توانست با درخشش آنها اولین بردش در این فصل را بدست بیاورد. رائول مارشال که اولین بازی‌اش را برای گرگانی‌ها انجام داد با کسب 22 امتیاز بهترین بازیکن بود و نقش زیادی در برد این تیم ایفا کرد. در طرف مقابل هم سامان طاهرپور و حمزه آقاجری با کسب 19 و 21 امتیاز عملکرد خوبی برای نماینده شیراز داشتند.
شهرداری اراک دیگر تیم برنده این هفته بود که توانست در کاشان شهرداری این شهر را با نتیجه 91 بر 77 شکست دهد. در این مسابقه اصغر کاردوست با کسب 21 امتیاز و 14 ریباند بهترین بازیکن شهرداری اراک بود که در کنار 24 امتیاز کوانتی هاسلی نقش زیادی در برد تیمش ایفا کرد. در ترکیب شهرداری کاشان هم بوژان که تنها بازیکن خارجی تیمش بود با کسب 18 امتیاز بهترین این تیم نام گرفت. علیار نجفی هم 15 امتیاز بدست آورد.
آخرین بازی هفته ششم نیز بین دو تیم شیمیدر تهران و نیروی زمینی در حال برگزاری است.

 

کد خبر : ۴۳۵۰۳۴