خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج از عملکرد تیم ملی نوجوانان قدردانی کرد

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست روز گذشته با سرمربی تیم ملی نوجوانان، ضمن بررسی برنامه‌های آینده این تیم به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در ابتدای صحبت‌های خود طی نشست با عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: حضور در جام جهانی اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال کشورمان بود و این تیم با بهترین نتایج به فینال مسابقات رسید. فعالیت‌های این تیم باید به گونه‌ای باشد تا قوت‌هایش را تقویت و ضعف‌هایش را پوشش دهیم. 

وی در ادامه گفت: جام جهانی مکان رقابت است و جای شناسایی و معرفی بازیکن نیست. جام جهانی مکان نمایش قابلیت هاست و ما باید از همه ظرفیت های مجاز کشور استفاده کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد: همه ما یک خانواده هستیم و باید برای موفقیت این خانواده تلاش کنیم. باید جلسات مختلفی در زمینه اجرای برنامه هایمان داشته باشیم و کلیه مسائل فنی را به کمیته فنی و توسعه و جوانان و مسائل اجرایی و برنامه ریزی را به سازمان تیم‌های ملی محول کنیم. 

وی در پایان ضمن تشکر از فعالیت‌ها و تلاش‌های چمنیان و اعضای کادر فنی این تیم افزود: برنامه‌های شما پس از تأیید کمیته فنی به مرحله اجرا در می‌آید و فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای هر چه بهترشدن و کسب نتایج مناسب برای این تیم به کار خواهد رساند.

کد خبر : ۴۳۴۸۶۲