خبرگزاری کار ایران

کفشگری: هیچگاه محبت هواداران پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم/ روز جمعه با تمام وجود بازی می‌کنم

بازیکن تیم پدیده می‌گوید: با تمام احترامی که برای پرسپولیس و هوادارانش قائلم با تمام وجود مقابل این تیم بازی می‌کنم.

مهرداد کفشگری، بازیکن تیم پدیده خراسان در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازی کردن مقابل پرسپولیس برای من که قرار است برای اولین بار از زمان جدایی‌ام از پرسپولیس مقابل این تیم قرار بگیرم، بسیار سخت است اما من به تیم پدیده و هواداران آن تعهد دارم و با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم.

هافبک تیم پدیده در خصوص وضعیت این تیم نیز گفت: با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته نتیجه‌های خوبی کسب کردیم، از نظر روحی و روانی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داریم. این هفته نیز مقابل بهترین تیم لیگ بازی بسیار سختی داریم و باتوجه به شرایط خوب تیم پدیده امیدواریم که مقابل پرسپولیس نتیجه لازم را کسب کنیم. هفته پیش نیز جلوی تراکتورسازی با ارائه بازی منطقی توانستیم نتیجه لازم را بگیریم و با دست پر تبریز را ترک کردیم.

کفشگری با بیان اینکه در هفته های ابتدایی به دلیل ورود بازیکنان و ناهماهنگی نتوانستیم نتیجه مناسب کسب کنیم، تصریح کرد: به غیر از ناهماهنگی تیمی، مصدومیت‌ها و تعطیلی‌های پیاپی لیگ متاسفانه نتایج لازم را نگرفتیم اما در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان به طور کامل در تیم حضور دارند و توانستیم در چند هفته گذشته نتایج خوبی بگیریم.

کفشگری در خصوص بندی از قرارداش در زمان حضور در تیم صبا مبنی بر بازی نکرد مقابل پرسپولیس گفت: در آن زمان به دلیل شرایطی که داشتم تصمیم احساسی گرفتم ولی وقتی بیشتر فکر کردم متوجه شدم تصمیم غیر منطقی گرفتم. در حال حاضر نیز من با تیم پدیده قرارداد دارم و با تمام احترامی که برای پرسپولیس و هوادارانش قائلم با تمام وجود مقابل این تیم بازی می‌کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره ابراز محبت هواداران پرسپولیس به او در شبکه‌های اجتماعی گفت: هوادران پرسپولیس همیشه به من لظف داشتند و من هیچگاه محبت آنها را فراموش نمی‌کنم. در چند سالی که در پرسپولیس بودم دوران بسیار خوبی را تجربه کردم. امیدوارم پرسپولیس نیز روند خوب خود را ادامه دهد بتواند به هدفی که دارد برسد.

 

 

کد خبر : ۴۳۴۵۶۱