خبرگزاری کار ایران

ناصحی: مقابل پرسپولیس محکوم به امتیازگیری هستیم

بازیکن پدیده مشهد معتقد است این تیم محکوم به امتیازگیری در سه بازی باقی مانده از نیم فصل اول است.

رضا ناصحی، بازیکن پدیده مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: پدیده طی سال‌های گذشته همیشه بازی‌های خوبی مقابل تراکتورسازی انجام داده است. نیمه اول بازی باد بر علیه تیم ما بود اما خدا را شکر که توانستیم بازی را مساوی کنیم و شکست ناپذیری مقابل تراکتورسازی را حفظ کنیم.

پدیده مقابل تیم‌های بزرگ نتایج خوبی گرفته است، ناصحی در واکنش به این موضوع گفت: تیم ما بازیکنان بزرگی دارد که هر کدام در تیم‌های بزرگی بازی کرده‌اند و از طرف تیم پدیده کادرفنی قدرتمند و جنگنده‌ای دارد. قطعا این دو مورد از دلایل بازی خوب ما مقابل تیم‌های بزرگ است.  

بازیکن تیم پدیده در مورد بازی این هفته این تیم مقابل پرسپولیس گفت: در بازی‌هایی که باید امتیاز می‌گرفتیم نگرفتیم، بنابراین در سه بازی باقی مانده محکوم به امتیازگیری هستیم. بازی کردن مقابل تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس آسان خواهد بود چرا که این تیم‌ها به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کنند. پدیده توانایی بازی مقابل چنین تیم‌هایی را دارد و امیدوارم در بازی رو جمعه با حمایت هواداران بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانند پرسپولیس را هم مانند تراکتورسازی اذیت کنند، گفت: قاعدتا مقابل پرسپولیس بازی بهتری انجام می‌دهیم. در بازی مقابل تراکتورسازی شرایط جوی خوب نبود و نتوانستیم آنطور که باید و شاید بازی کنیم.

 ناصحی در مورد هدف‌گذاری پدیده در بازی‌های باقی مانده تا نیم فصل اول گفت: هدف گذاری پدیده گرفتن 10 امتیاز از چهار بازی آخر نیم فصل است. من می‌گویم اگر از سه بازی بعدی 7 امتیاز هم بگیریم خوب است چرا که دو بازی ما در مشهد برگزار خواهد شد. امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم به این هدف برسیم.

 

کد خبر : ۴۳۴۵۴۱