خبرگزاری کار ایران

حسن زمانی در گفت‌وگو با ایلنا:

تنها کسی که جواب خبرنگاران را می‌دهد، من هستم/ به جای جنجال، جواب انتقادات را بدهند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید: من 100 مصاحبه دارم که در 99 مورد از کادر فنی تعریف کردم اما رسانه‌ها بر روی یک مصاحبه که انتقاد سازنده کردم تمرکز کرده‌اند.

حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال در خصوص انتقاداتی که این روزها درباره مصاحبه‌های او با رسانه‌ها می‌شود، به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: علت این انتقادات این است که تنها کسی که جواب سوالات خبرنگاران عزیز را می‌دهد، من هستم و به جای اینکه مورد تشویق قرار بگیرم از طرف یک گروه خاص مورد هجمه قرار می‌گیرم. این گروه خاص فضا را به سمتی می‌برند که اگر کسی کمتر پاسخگو باشد بیشتر مورد احترام قرار بگیرد که این مساله جای تاسف دارد.

وی در خصوص ناراحتی اعضای هیات مدیره از او و شایعه اخراج او از هیات مدیره گفت: ما در هیات مدیره استقلال هیچ مشکلی با هم نداریم و کاملا با یکدیگر هماهنگ هستیم و هیچ مشکلی بین ما نبوده است که بخواهد کار به اینجا کشیده شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این نکته که بخشی از انتقادات مربوط به دخالت او در مسائل فنی تیم است، گفت: من یک نیروی فنی بودم و در بعضی از مواقع که انتقاد فنی دارم آن را بیان می‌کنم و بیشتر این انتقادات هم درون خانواده استقلال مطرح می‌شود و کمتر پیش آمده که آنها را در رسانه‌ها مطرح کنم. من معمولا این انتقادات فنی را در جلسه هیات مدیره بیان می‌کنم اما یکی از این انتقادات که خارج جلسه هیات مدیره مطرح شد، بعضی از دوستان را ناراحت کرده است. در صورتی که کسی که دنبال پیشرفت است باید انتقادات سازنده را بپذیرد.

وی ادامه داد: من بازیکن بودم و در این زمینه تخصص دارم و درباره مسائل فنی نظر دارم. من 100 مصاحبه دارم که در 99 مورد از کادر فنی تعریف کردم اما رسانه‌ها بر روی یک مصاحبه که انتقاد سازنده کردم تمرکز کرده‌اند. اگر انتقاد سازنده نباشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود. دوستان بیایند به جای جنجال جواب انتقادات من را بدهند و بگوند کجای حرف‌های من اشتباه است.

 وی در ادامه از بعضی از خبرنگاران نیز گلایه کرد و گفت: بعضی از خبرنگاران حرمت قلم خود را حفظ نمی‌کنند. حرمت خبرنگار و قلم او قبل از هر چیزی باید توسط خودش حفظ شود. این دوستان که خبرنگار واقعی هستند ایراد مرا به طور شفاف بیان کنند و کاری نکنند اگر کسی که به این دوستان پاسخگو است، پشیمان شود.

زمانی در پایان در خصوص شایعه پیوستن پژمان منتظری به استقلال گفت: این مساله منوط بر این است که منصوریان لیست بازیکنان مرود نظر خود را به هیات میدیره بدهد و پس از تصویب آن مدیرعامل باشگاه به دنبال جذب آن باشد. تا جایی که من خبر دارم هنوز لیست بازیکنان مورد نیاز کادر فنی به هیات مدیره داده نشده است.

 

کد خبر : ۴۳۴۴۲۹