خبرگزاری کار ایران

انجام حرکات ترکیبی در تمرین نوبت صبح ملی‌پوشان فوتبال ساحلی+عکس

تمرین نوبت صبح تیم‌های ملی بزرگسالان و تیم (ب) فوتبال ساحلی کشورمان که در استان هرمزگان بسر می‌برند در آفتاب سوزان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرین نوبت صبح تیم‌های ملی بزرگسالان و تیم‌(ب) ایران از ساعت ۹:۳۰ در ورزشگاه غدیر بندرعباس برگزار شد. صبح امروز هوای بندرعباس به دلیل تابش مستقیم آفتاب گرم و سوزان بود. بازیکنان در ابتدا با انجام حرکات کششی زیر نظر عباس هاشم پور بدن‌های خود را گرم کردند. ۲۰ بازیکن حاضر در اردو در گروه‌های ۳ نفره به پاسکاری مشغول شدند.

انجام حرکات ترکیبی بخش اصلی تمرین نوبت صبح امروز را به خود اختصاص داد. بطوریکه از میانه زمین و حرکت به سمت دروازه ها در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. حرکات ترکیبی با تنوع زیادی از سوی کادرفنی برنامه ریزی و در چند حالت مختلف توسط بازیکنان پیگیری شد. همانند تمرینات قبلی، بازی درون تیمی جهت اجرای موارد تمرین شده در حین بازی به اجرا گذاشته شد.

نکات فنی به دفعات زیاد توسط کادرفنی به بازیکنان گوشزد شد و بازیکنانی که موارد را به درستی اجرا نمی کردند مشمول جریمه دو سرعتی می‌شدند. تمرین نوبت صبح امروز در نهایت پس از ۱۰۰ دقیقه به پایان رسید.

گفتنی است عصر امروز دومین دیدار دوستانه تیم ملی (ب) با تیم محله سورو از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد و پس از آن تمرین تیم ملی بزرگسالان فوتبال ساحلی کشورمان انجام می‌شود.

 

 

کد خبر : ۴۳۴۱۲۳