خبرگزاری کار ایران

برای نیم فصل دوم نیاز داریم تیم را تقویت کنیم

دست‌نشان: سیاه‌جامگان حریف سرسختی بود/ استعفای فرکی شرایط را برای ما خطرناک کرد

سرمربی صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد استعفای حسین فرکی از سمت سرمبیگری سایپا، شرایط را برای نفت آبادان در بازی هفته سیزدهم خطرناک کرده است.

نادر دست‌نشان، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: بازی بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم. سیاه‌جامگان باتوجه به تغییراتی که داشت، به دنبال کسب سه امتیاز این بازی خانگی بود تا بتواند شرایطش در جدول را تغییر بدهد و به همین دلیل هم خیلی روی دروازه ما فشار آورد. تیم ما هم بعد از باخت بد هفته پیش مقابل ذوب‌آهن به دنبال جبران بود که همین مسائل باعث شد تا یک بازی خوب را شاهد باشیم. خوشبختانه ما در این بازی در نبود چند بازیکن اثرگذار تیم توانستیم به هدفی که داشتیم برسیم. سیاه‌جامگان حریف سرسختی بود و با استفاده از موقعیت‌هایی که نصیبمان شد، سه امتیاز سخت بیرون از خانه را کسب کردیم.

او در مورد تیم سیاه‌جامگان نیز اظهار داشت: آنها تیم بسیار خوبی بودند و در این دیدار خیلی خوب بازی کردند. سیاه‌جامگان از کناره‌های زمین خیلی روی دروازه ما فشار آورد و ارسال‌های زیادی روی دروازه ما داشتند که با عملکرد خوب دروازه‌بان و مدافعان ما حملات آنها به جایی نرسید. با بازی خوبی که از سیاه‌جامگان در این دیدار دیدم، باید بگویم که قطعاً در ادامه لیگ از رده‌های پایین جدول جدا خواهند شد.

تیم صنعت نفت در هفته یازدهم در یک بازی خانگی با نتیجه سنگین 3-0 مغلوب ذوب‌آهن شد. سرمربی زردپوشان آبادانی در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی میان بازی خانگی هفته یازدهم و دیدار بیرون از خانه نفت در هفته دوازدهم بود عنوان کرد: بازی با ذوب‌آهن روز ما نبود و هرچه زدیم به در بسته خوردیم. در آن بازی ما 7 موقعیت گل صددرصد را از دست دادیم و ذوب‌آهن هر سه موقعیت گل خود را گل کرد و موفق شد بازی را ببرد. آنها هفته گذشته در آبادان دنبال مساوی بودند اما بی‌دقتی ما باعث شد آن نتیجه بد رقم بخورد. این هفته هم ما مانند بازی قبل بازی کردیم و تنها فرق بازی با سیاه‌جامگان برای ما این بود که توانستیم از شانس‌مان استفاده کنیم.

نفت آبادان در حالی باید در هفته سیزدهم به مصاف سایپا برود که حسین فرکی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی بعد از شکست این هفته تیمش مقابل استقلال خوزستان از سمت خود استعفا داد. سرمربی صنعت نفت آبادان در واکنش به این موضوع خاطرنشان کرد: سایپا تیم بسیار خوبی است و به نظر من روی حوادث و بدشانسی تا اینجای لیگ خوب نتیجه نگرفته است. استعفای فرکی برای بازیکنان این تیم یک شوک بود و این مساله برای ما بسیار خطرناک خواهد بود. البته بازیکنان ما از بازی مقابل ذوب‌آهن درس خوبی گرفتند و حالا به خوبی می‌دانند که نباید در هیچ شرایطی سازماندهی تیمی ما به هم بریزد. به هر حال به خوبی می‌دانیم که مقابل تیم سایپا روز سختی خواهیم داشت. سایپا در هر شرایطی حتی بدون حسین فرکی هم برای ما حریف خطرناکی است.

نادر دشت‌نشان در پایان در خصوص برنامه‌های خود برای تقویت تیم صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات گفت: باتوجه به شرایطی که داریم، برای نیم فصل دوم نیاز داریم تیم را تقویت کنیم. باشگاه هم با وجود مشکلاتی که دارد قول همکاری به ما داده. دور برگشت کار بسیار سخت‌تر است و باید نقاط ضعف تیم را در نقل و انتقالات ترمیم کنیم. برنامه مورد نظرم را به باشگاه ارائه دادم و در همین مورد هم چند بازیکن را برای جذب کردن مد نظر داریم.

 

کد خبر : ۴۳۴۱۱۶