خبرگزاری کار ایران

جلالی: اشتباه برابر تیم زیرکی مانند ذوب‌آهن تاوان سنگینی دارد

سرمربی پیکان گفت: بعضی مواقع فوتبال بی‌انصاف می‌شود، مثل امروز که واقعاً نتیجه بازی نباید 3 بر صفر به سود ذوب‌آهن می‌شد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از شکست 3 بر صفر تیم پیکان مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بعضی مواقع فوتبال بی‌انصاف می‌شود، مثل امروز که واقعاً نتیجه بازی نباید 3 بر صفر به سود ذوب‌آهن می‌شد. نتیجه این بازی نباید این‌طور می‌شد. با توجه به بازی که ما به نمایش گذاشتیم، این نتیجه خیلی سنگین بود. ما برای بازی در چنین زمینی شاید آن‌طور که باید برنامه‌ریزی نکرده بودیم و در طول فصل در چنین شرایط آب و هوایی نبوده‌ایم. زمین جلو بازی ما را گرفت، اما اشتباه برابر تیم زیرکی مانند ذوب‌آهن پرداخت تاوان سنگینی هم دارد.

وی افزود: در طول هفته روی حرکات حریف کار کرده بودیم، اما تعجب می‌کنم که چرا به راحتی گل خوردیم. زمانی که روی تاکتیک کار شده در تمرینات گل دریافت می‌کنیم برای مربی آزاردهنده است، اما به نظرم ذوب‌آهن مزد فرصت‌طلبی خود را گرفت.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید تیم شما بتواند به وضعیت خوب خود که در هفته اخیر داشت باز گردد یا خیر»، خاطر نشان کرد: سیر صعودی تیم ما کاملاً رو به پیشرفت بوده است. ما با وجود چنین زمانی سعی کردیم فوتبال بازی کنیم. ما تقریباً در تمام بازی‌ها ترکیب‌مان را حفظ کرده‌ایم. در این دیدار نیز من به بازیکنانم گفته بودم که نباید از ذوب‌آهن عقب بیفتیم و همین موضوع هم ما را اذیت کرد. به جز پنج دقیقه اول در سایر دقایق بازی خوب بودیم، اما توپ‌هایی که به پشت دفاع ما می‌آمد تیم‌مان را اذیت کرد.

جلالی درباره اینکه چه جایگاهی را برای تیم خود در پایان فصل پیش‌بینی می‌کند، گفت: تا آنجایی که بتوانیم رتبه بهتری را به دست خواهیم آورد. من فکر می‌کنم ما می‌توانیم وضعیت بهتری را داشته باشیم. امروز نیز ما به این آب و هوا برخورد نمی‌کردیم می‌توانستیم نتیجه بهتری را بگیریم.

کد خبر : ۴۳۳۸۶۵