خبرگزاری کار ایران

دایی: به فولاد خوزستان تبریک می‌گویم/ بعد از زدن گل تساوی تیم‌مان به هم ریخت

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۷۱۴

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ممعتقد است شیرازه تیمش بعد از زدن گل تساوی از هم پاشید.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان که با شکست ۴ بر ۲ نفت به پایان رسید اظهار کرد: فکر کنم بازی تماشاگرپسند و خوبی از جانب دو تیم ارائه شد. می توانستیم زودتر از فولاد به گل برسیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازنده به رختکن رفتیم. در نیمه دوم تا زمانی که گل تساوی را نزده بودیم بازی را در اختیار داشتیم و به حریف فشار می آوردیم اما زمانی که به گل تساوی رسیدیم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که شیرازه تیم از هم پاشید.

وی افزود: ما نیامده بودیم مساوی بگیریم و به دنبال سه امتیاز بودیم. روی ضدحملاتی که هشدار داده بودم گل خوردیم و بعد از گل دوم اسیر ضد حملات شدیم. پنالتی هم که گرفته شد دو بازیکن شانه به شانه بودند و اتفاق خاصی نیفتاد. با این حال باید به فولاد خوزستان تبریک بگویم. ما امروز سعی کردیم تیم برنده باشیم اما ۵-۶ توپ روی دروازه ما آمد که ۴ تای آن تبدیل به گل شد.

دایی اضافه کرد: ما در طول بازی به روند بازی نگاه می‌کنیم و تعویض‌هایمان را انجام می‌دهیم و بازیکنان‌مان را هم براساس همین موضوع می‌چینیم. فکر می‌کنم به موقع تعویض کردیم زیرا بعد از تعویض گل مساوی را هم زدیم اما در طول ۴-۵ دقیقه ۳ گل خوردیم.

وی افزود: فکر می‌کنم بارندگی روی بازی تاثیر گذاشت زیرا هم حریف و هم تیم ما روی زمین فوتبال بازی می‌کردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز