خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان

تداوم صدرنشینی بانک سرمایه/ پیروزی ذوب‌آهن مقابل پارسه

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان امروز با پیروزی تیم‌های ذوب‌آهن، بانک سرمایه و سایپا پیگیری شد.

به گزارش ایلنا و  به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته دوم از پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران، جام «شهدای منا» امروز با برگزاری سه دیدار در شهرهای اصفهان، تبریز و تهران پیگیری شد.

ذوب‌آهن اصفهان که عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها را در پرونده کاری خود دارد، در هفته دوم میزبان پارسه تهران بود و موفق به شکست میهمان خود در سه ست متوالی شد تا به دومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یابد.

امروز همچنین تیم‌های سایپا و پارس که در هفته نخست مغلوب حریفان خود شده بودند، در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند. نارنجی پوشان سایپا در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیاز های 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 20 موفق به شکست نماینده شیراز شدند تا به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها برسند.

تیم شهرداری تبریز نیز که در هفته نخست استراحت داشت، در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان بانک سرمایه صدر نشین این رقابت ها بود.

بازیکنان تیم بانک سرمایه در این دیدار که 500 تماشاگر داشت، موفق به شکست میزبان خود شدند و با کسب دومین پیروزی همچنان در صدر باقی ماندند.

لیگ برتر والیبال بانوان به دلیل حضور تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جهان در منطقه آسیای مرکزی به مدت سه هفته تعطیل می‌شود.

اردوی تیم ملی والیبال بانوان از فردا با حضور 15 بازیکن زیر نظر مایدا چیچیچ آغاز می‌شود و تیم ایران 26 آذر ماه راهی هند خواهد شد.

مسابقات والیبال انتخابی جهان در منطقه آسیا مرکزی با حضور چهار تیم هند، ایران، مالدیو و بنگلادش از 26 تا 29 آذر پیگیری خواهد شد.

نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

* ذوب‌آهن اصفهان 3 – پارسه تهران صفر (25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 18)
*شهرداری تبریز صفر – بانک سرمایه 3 (15 بر 25، 8 بر 25، 17 بر 25)
* سایپا تهران 3 – پارس صفر (25 بر 18، 25 بر 15، 25 بر 20)

 

 

 

کد خبر : ۴۳۳۶۶۴