خبرگزاری کار ایران

شکایت باشگاه گیتی‌پسند از سرپرست دبیری سازمان لیگ فوتسال

باشگاه گیتی‌پسند به‌دلیل نشر افترا و اکاذیب سرپرست دبیری سازمان لیگ فوتسال در رسانه‌ملی در حال تنظیم شکواییه به مراجع ذی‌صلاح است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری باشگاه گیتی پسند، این باشگاه بدلیل نشر افترا و اکاذیب کاظم سلیمانی سرپرست دبیر سازمان لیگ فوتسال در رسانه ملی در حال تنظیم شکواییه به مراجع ذیصلاح می باشد.

محمد حسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه با تایید این خبر گفت: متاسفانه کاظم سلیمانی سرپرست دبیری سازمان لیگ فوتسال بدون سند و مدرک و ادله مستند و قانونی، به راحتی در رسانه ملی تهمتی به کادر فنی باشگاه زده که امور حقوقی باشگاه در حال تنظیم شکواییه برای وی می‌باشد.

وی در ادامه گفت : باشگاه گیتی پسند به هیچ عنوان حرکت غیر حرفه‌ای و اشتباه علی عابدین را تایید نمی‌کند، بلکه نامبرده را نیز جریمه و با وی برخور انضباطی شد.

قائم مقام گیتی پسند گفت: آقای سلیمانی می‌بایست ادعای خود را مبنی بر هماهنگ شدن این حرکت از قبل اثبات کند وگرنه نه تنها از لحاظ قانونی بلکه از لحاظ شرعی به اصفهان و فوتسالش مدیون است.

وی افزود : برای سازمان لیگ متاسفیم که یک آدم بدون در نظر گرفتن عواقب صحبت‌هایش و بدون استناد به منابع مستند و ادله قانونی و آگاهی لازم چنین اتهامی را در رسانه ملی بر علیه یک باشگاه فرهنگی ورزشی اذعان می‌دارد.

عراقی زاده در پایان گفت: اگر این اتفاق از قبل هماهنگ شده بود هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که بازیکن اصلی و تاثیر گذار آن مصوب آن باشد و اگر واقعا نیت قبلی در کار بود ممکن بود هر فرد دیگری دست به این عمل بزند به جز جانشینان و مخصوصا عابدین ، علی عابدین بازیکن جوانی بود که بر اسر فشار، تعصب و استرسی که بر وی وارد شده بود در یک لحظه و در دم دست به این عمل اشتباه زد و هیچ کس رفتار اورا تایید نکرده و نمی کند.

باشگاه گیتی پستند همچنان این رفتار غیر حرفه ای وی را محکوم و با او برخورد انضباطی و آیین نامه‌ای خواهد کرد ولی در همین راستا اجازه نخواهد داد شأن و قداست ورزش و صفت پهلوانی توسط افراد سودجو و کوتاه اندیش زیر سوال رود.

و من الله التوفیق

کد خبر : ۴۳۲۹۴۲