خبرگزاری کار ایران

پایان نیمه اول؛

پرسپولیس 2- تیم ملی دانشجویان صفر

دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم ملی دانشجویان در پایان نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز یکشنبه از ساعت 12:30 به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت.

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی (کاپیتان)، حسین ماهینی، رامین رضائیان، محمد امین آرام طبع، حمیدرضا طاهرخانی، احمد نورالهی، احسان علوان‌زاده، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و پریموف. سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب تیم ملی دانشجویان ایران:

مرتضی قدیمی‌پور، معین محرابی، هادی احمدی، عباس سبحانی، میلاد شکرزاده، فرشاد هاشمی، علیرضا علی عسگری، فرشاد رسولی، محمد حسین‌پور، علی فاطمی و محمد اوسانی. سرمربی: فرشید کرمی

پرسپولیس که یک دست قرمزپوش بود برابر سفیدپوشان تیم ملی دانشجویان یک بازی کاملا برتر را با وجود حضو یک ترکیب متفاوت به نمایش گذاشت.

سرخپوشان می‌توانستند در دقیقه 15 روی همکاری خوب رامین رضاییان و مهدی طارمی به گل برسند. توپ به پریموف رسید اما ضربه او توسط قدیمی‌پور مهار شد.

شاگردان برانکو تنها 7 دقیقه بعد به گل رسیدند. اینبار هم پریموف با حرکت خوب خود در فضاهای خالی، در موقعیت مناسب قرار گرفت. دروازه‌بان حریف نتوانست ضربه او را به طور کامل مهار کند و به این ترتیب توپ ارسالی مهاجم اوکراینی به حمیدرضا طاهرخانی رسید که او با ضربه‌ای دقیق به زاویه مخالف، توپ را به گل تبدیل کرد.

بعد از این صحنه، بازیکنان تیم ملی دانشجویان در صدد جبران گل خورده برآمدند و حاصل حملات آنها دو ضربه کرنر بود. در یک صحنه هم بوژیدار مصدوم شد و جای خود را به ابوالفضل درویش‌وند داد.

سرخپوشان بعد از این صحنه‌ها، بازی را بار دیگر در دست گرفتند تا اینکه در دقیقه 35 روی پاس سید جلال حسینی به گل دوم دست پیدا کردند. در این صحنه پریموف توپ ارسالی را با زیرکی از بالای دستان دروازه تیم ملی دانشجویان با حرکت چیپ به درون دروازه هدایت کرد.

لحظاتی بعد سرخپوشان می‌توانستند به گل سوم برسند اما فرشاد احمدزاده در پایان یک حرکت تیمی جالب موفق نشد پاس مهدی طارمی را به گل بدل کند.

نیمه اول این دیدار با همان نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

کد خبر : ۴۳۲۸۸۵