خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی جایزه بزرگ جمهوری آذربایجان

امیرحسین حسینی صاحب مدال برنز شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۷۱۲

امیرحسین حسینی صاحب مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی جایزه بزرگ آذربایجان شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، امیرحسین حسینی صاحب مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ آذربایجان شد.

 رقابت‌های بین المللی جایزه بزرگ کشتی فرنگی جام حیدر علی‌اف، امروز (شنبه) در شهر باکوی آذربایجان برگزار شد و در پایان امیرحسین حسینی در وزن 98 کیلوگرم به مدال برنز رسید و محمد مراد الیاسی نیز پنجم شد.

در وزن 66 کیلوگرم محمد مراد الیاسی در دور اول مقابل شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، مراد الیاسی در گروه بازنده‌ها با نتیجه 5 بر 2 از سد کامران ممدوف از آذربایجان گذشت و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در این دیدار مقابل جیوک چویی از کره جنوبی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و پنجم شد.

در وزن 71 کیلوگرم عظیم گرمسیری در دور اول به مصاف بالینت کورپاسی نایب‌قهرمان بازی‌های اروپایی 2015  از مجارستان رفت و با نتیجه 2 بر صفر و با توجه به مصدومیت پیش‌آمده، مغلوب این کشتی‌گیر شد و به مسابقات خود ادامه نداد.

در وزن  75 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست مقابل زورابی داتوناشویلی قهرمان اروپا از گرجستان با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست حریف گرجستانی، گرایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 98 کیلوگرم امیر حسین حسینی در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو بود، وی در دور دوم مقابل آراز حسن‌اف از آذربایجان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد. اما در این دیدار مقابل الکساندر هرابویک دارنده برنز اروپا و قهرمان ارتش‌های جهان، از بلاروس با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. حسینی در این دیدار رومرو رانیر مونتیاگودو از کوبا را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به‌شرح زیر است:

59 کیلوگرم: 1- کنیچیرو فومیتا (ژاپن) 2 – فیروز توختایف (ازبکستان) 3- مینگیان سیمینوف (روسیه) و کانایبک ژولچوبیکوف (قرقیزستان)
66 کیلوگرم: 1- آرتم سورکوف (روسیه) 2- شماگی بولکوادزه (گرجستان) 3- گیوک چویی (کره جنوبی) و روشن تقی‌اف (آذربایجان) 5- محمد مراد الیاسی (ایران)
71 کیلوگرم: 1- حسن علی‌اف (آذربایجان) 2– بالینت کورپاسی (مجارستان) 3- الکساندر ماکسیموویچ (صربستان) و ریدونگ ژانگ (چین) ... 11- عظیم گرمسیری (ایران)
75 کیلوگرم: 1- ویکتور نمس (صربستان) 2- الوین مورسالیف (آذربایجان) 3- روسلان تساریف (قرقیزستان) و زورابی داتوناشویلی (گرجستان) 14- محمدعلی گرایی (ایران) 
80 کیلوگرم: 1- رفیق حسین‌اف (آذربایجان) 2- اصلان آتم (ترکیه) 3- دولت ژاکژیلیکوف (قزاقستان) و کاریوس آندرس خارامیلو (کلمبیا)
85 کیلوگرم: 1- اسلام عباس‌اف (آذربایجان) 2– تدیوس میچالیک (لهستان) 3- سلطان اسماعیل‌اف (آذربایجان) و یوگنی سالیف (روسیه)
98 کیلوگرم: 1- موسی اولویف (روسیه) 2– الکساندر هرابوویک (بلاروس) 3- امیرحسین حسینی (ایران) و جنگ ایلدیم (ترکیه)
130 کیلوگرم: 1- اویان نظریانی (آذربایجان) 2– کریل هریشچانکا (بلاروس) 3- الکساندر چرنیتسکی (اوکراین) و اسکار پینو هیندس (کوبا).

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز