خبرگزاری کار ایران

به آینده تیمم امیدوارم

سعداوی: گرمی بازی باعث شد تا سرمای هوا در جریان مسابقه تأثیرگذار نباشد

سرمربی فولاد خوزستان گفت: جوان‌های بسیار خوبی را از آکادمی باشگاه به تیم آورده‌ایم. آنها روزهای خوبی را نوید می‌دهند. بازیکنان با استعداد خوبی در کنار باتجربه‌ها داریم و خروجی این جوان‌گرایی همین تیمی است که الان می‌بینید.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سپاهان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دمای رختکن ورزشگاهی به این خوبی و زیبایی که چمن با کیفیتی هم دارد، 10 درجه سردتر از بیرون است. وضعیت رختکن ورزشگاه نباید به این صورت باشد و بازیکنان دچار مشکل شوند.

وی در ادامه افزود: بازی جاندار و خیلی خوبی بود. با توجه به سرمای شدید هوا، گرمی بازی باعث شد تا این سرما در جریان مسابقه تأثیرگذار نباشد. هر دو تیم تلاش زیادی کردند و فرصت‌های خوبی هم داشتند و در نهایت هم به نظر من بازی خوبی از آب در آمد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در صحنه گلی که ما دریافت کردیم از قبل می‌دانستیم که سپاهان روی ضربات ایستگاهی خوب کار می‌کند. به آینده تیمم امیدوارم و در تعویض‌هایی که در این دیدار داشتم سه جوان را به زمین آوردیم. این بازیکنان می‌توانند آینده فولاد را رقم بزنند. امیدواریم در دیدارهای آینده بتوانیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیم.

سعداوی در پاسخ به این پرسش که هدف‌گذاری باشگاه فولاد در این فصل از مسابقات لیگ برتر چیست و اینکه قول‌هایی که باشگاه در ابتدای فصل به مربیان و بازیکنان این تیم داده بود عملی شده است یا خیر، تصریح کرد: بحث قول مطرح نیست، اما سیاست کلی هیئت مدیره این است که به اهداف‌مان که جوان‌گرایی است، دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: جوان‌های بسیار خوبی را از آکادمی باشگاه به تیم آورده‌ایم. آنها روزهای خوبی را نوید می‌دهند. بازیکنان با استعداد خوبی در کنار باتجربه‌ها داریم و خروجی این جوان‌گرایی همین تیمی است که الان می‌بینید. در خصوص قول‌هایی که باشگاه داده بود هم باید بگویم باشگاه به تمام تعهدات خود عمل کرده است و ما هم مثل بیشتر باشگاه‌های ایران تلاش می‌کنیم کمترین دغدغه را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان با اشاره به اینکه سپاهان هم تیم خوبی است، گفت: ویسی یکی از دوستان من است و تیم خوبی را درست کرده است. من مطمئنم که اگر از سپاهان حمایت شود و هواداران این تیم صبور باشند روزهای خوبی در انتظار این تیم خواهد بود.

 

کد خبر : ۴۳۱۹۸۹