خبرگزاری کار ایران

فرکی: حضور گل‌محمدی به جای من شایعه است

سرمربی سایپا گفت: ما در همان نیمه نخست نیز سه چهار موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم، اما نمی‌دانم چرا به این موضوع گرفتار شدیم که موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم، اما در زدن ضربه آخر بی‌دقت هستیم.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل نفت تهران در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و مصمم بودیم که پیروز شویم. می‌دانستیم که تیم نفت بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد و به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم، همچنین می‌دانستیم نفت در اکثر بازی‌ها از ضربات ایستگاهی نتیجه گرفته است.

وی در ادامه افزود: در دقیقه 23 هم یک ضربه ایستگاهی روی دروازه ما ایجاد شد که این سومین توپی بود که روی دروازه ما آمده بود که همه این سه توپ نیز از ضربات ایستگاهی بود. درباره پنالتی هم باید بگویم که بازیکن ما ابراهیم شکوری قسم می‌خورد که توپ به دستش نخورده است.

«اگر داور اشتباهی هم کرد به نفع حریف بوده است»، فرکی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با توجه به اینکه با مصدومیت مهدی ترابی 10 نفره بازی می‌کردیم روی غفلت بازیکنان خودمان گل خوردیم. ما در همان نیمه نخست نیز سه چهار موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم، اما نمی‌دانم چرا به این موضوع گرفتار شدیم که موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم، اما در زدن ضربه آخر بی‌دقت هستیم. این چندمین باری است که این اتفاق برای سایپا می‌افتد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم نیز بچه‌ها را آماده کرده بودیم تا جبران کنند. ما بازی یک‌طرفه‌ای ارائه کردیم و فشار زیادی به نفت وارد آوردیم. نفت نیز دنبال این بود که با ضدحملات گل‌های خود را بیشتر کند. به تیم نفت تبریک می‌گویم بابت این پیروزی اما با جرأت می‌گویم شکست حق ما نبود. بچه‌ها در این دیدار بسیار زحمت کشیدند، اما مزد زحمات‌شان را نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که «آیا حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت‌ سایپا به جای شما درست است یا خیر؟»، اظهار داشت: نه خیر چنین چیزی صحت ندارد و همه این حرف‌ها شایعه است.

 

کد خبر : ۴۳۱۹۸۴