خبرگزاری کار ایران

دایی: برعکس آنچه که در رسانه‌ها عنوان می‌شود رابطه‌‌ام با عابدزاده خوب است/ فردا به فرکی درس پس می‌دهم

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: قبل از هر چیز به شما خبرنگاران خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم عزاداری‌هایتان مورد قبول حق باشد. همچنین دوست دارم درگذشت سبیم موذن‌زاده اردبیلی، یکی از بزرگ‌ترین عاشقان امام حسین (ع) را تسلیت بگویم و همچنین مرحوم آیت‌الله اردبیلی که فوت شد و همچنین به آقایان رضا حقیقی و محمدامین آرام‌طبع تسلیت می‌گویم. درباره بازی فردا هم باید بگویم که با سایپایی بازی داریم که سرمربی آن یکی از دوستان من است و باید نسبت به ایشان درس پس بدهم. 

وی ادامه داد: فردا بازی مهمی داریم. مقابل استاد خودم حسین فرکی باید بازی کنیم که زحمات زیادی برای تیم ملی و من کشیده است. باید مقابل او درس پس بدهیم. سعی می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم تا از کورس جدول عقب نمانیم. در این مدت تمرین و کار کرده‌ایم و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم. سایپا تیم خوبی است و امیدوارم فردا بتوانیم این تیم را شکست بدهیم. 

وی ادامه داد: من بازی‌های سایپا را دیده‌ام و آنها تیم خوبی هستند که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند و تا الان به حق‌شان نرسیده‌اند. امیدوارم بعد از باخت فردا به ما در بازی‌های دیگر نتیجه بگیرند! من فرکی و سایپا را دوست دارم و به جز بازی مقابل خودمان در بقیه بازی‌ها برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. سایپا جزو 8 تیم جام حذفی است و فردا اگر مقابل آنها غفلت کنیم به مشکل می‌خوریم و باید بهتر از همیشه بازی کنیم. 

سرمربی نفت در خصوص مشکلات مالی این باشگاه تصریح کرد: مشکلات زیادی داریم که اینجا جای پرداختن به آن نیست و باید این سوال را از مالکان یا مدیرعامل بپرسید که این وضع تا کی ادامه دارد. ما هم دوست داریم این مشکلات زودتر حل شود اما باید بگویم دیروز نتوانستیم تمرین کنیم چراکه به علت برفی که آمده بود و کارهایی که باید انجام می‌شد انجام ندادیم و مشخص نیست که کی‌ می‌توانیم این کار را انجام دهیم. 

دایی در مورد حضور احمدرضا عابدزاده در تمرین نفت گفت: عابدزاده به ما افتخار داد و در تمرین ما حاضر شد. ما رابطه خوبی با او داریم و برعکس آنچه که در رسانه‌ها عنوان می‌شود رابطه ما خوب است. او می‌خواست امروز به آمریکا برود و دیروز در کنار ما بود. از او تشکر می‌کنم. ما پیشکسوتان هر کاری از دست‌مان بربیاید برای همدیگر انجام می‌دهیم. سال‌های خوبی کنار همدیگر داشته‌ایم و با هم زندگی کرده‌ایم. از این به بعد هم کنار همدیگر هستیم.

وی در مورد اینکه در جام حذفی چقدر جدی حضور خواهند داشت، گفت: در هر دو جام حذفی و لیگ جدی حضور خواهیم داشت و با توجه به داشته‌ها و امکاناتی که داریم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

 

 

کد خبر : ۴۳۱۶۴۴