خبرگزاری کار ایران

نقدی بر مواضع احساسی فدراسیون فوتبال در قبال AFC؛ ناگهان شرکت می‌کنیم!

رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال حضور ایران در مراسم برترین‌های آسیا سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در لیست ابتدایی منتشر شده برای نامزدهای برترین‌های فوتبال آسیا، هیچ نامی از ایران وجود نداشت. و همین مسئله باعث شد مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نامه اعتراض‌آمیزی مبنی بر شرکت نکردن در مراسم بهترین‌ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند. اعتراض کردن به AFC یک موضوع و خط و نشان کشیدن برای AFC که ایران در مراسم انتخاب برترین‌های آسیا شرکت نمی‌کند موضوع دیگری بود که به نظر می‌رسید این مرز باریک ابدا تشخیص داده نشد.

بعد از ارسال نامه تاج، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کردند و اعلام کردند که هنوز نامزدهای 4 بخش از برترین‌ها اعلام نشده است. در لیست دوم، AFC  نام برترین های فوتسال را نیز اعلام کرد که 3 ایرانی نامزد دریافت بهترین بازیکن شدند. همچنین از علیرضا فغانی و کمک هایش نیز به عنوان برترین داور آسیا تجلیل به عمل آمد.

امروز مهدی تاج در  مورد اینکه آیا ایران همچنان بر موضع قبلی‌اش تاکید دارد و در مراسم برترین‌های آسیا شرکت نمی‌کند، گفت: «هنوز در این مورد تصمیم نگرفته‌ایم ولی قرار است نشستی برگزار کنیم و ممکن است در این مراسم شرکت کنیم.»

بنابریان به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال در مورد ارسال نامه به AFC خیلی احساسی و هیجانی عمل کرده است.  چرا که اگر این واکنش  منطقی انجام شده بود فدراسیون فوتبال به این زودی نباید  از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کرد. در نهایت باید منتظر ماند و دید آیا مسئولان فدراسیون در مراسم برترین‌های آسیا شرکت می‌کنند یا خیر.

کد خبر : ۴۳۱۵۲۵