خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: پرسپولیس و استقلال تغییرات ندارند، تثبیت مدیریت سیاست ماست

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:‌ ما به عنوان وزارتخانه‌ای که گوش شنوا دارد تلاش می‌کنیم تا مشکلات پیشکسوتان برطرف شود.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر با حضور در مجمع پیشکسوت والیبال اظهار داشت: از بانیان این برنامه و همه آنهایی که زحمت کشیدند تا این جمع بسیار صمیمی دور هم جمع شوند و دیداری تازه کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم جامعه ورزش از آموخته‌ها، تجربیات و اطلاعات شما استفاده کنند. من خدا را شاکرم که توفیق پیدا کردم به‌عنوان خدمتگزار جامعه ورزش و جوانان انتخاب شوم و این را به‌عنوان یک فرصت طلایی در زندگی‌ام می‌بینم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: به‌هرحال در این دوران و در این شرایطی که در هر صورت یک شرایط ویژه‌ای است پیوند بسیار خوبی بین دولت تدبیر و امید و مردم به وجود آمده که امیدوار هستند و چشم دوخته‌اند و مطالبات زیادی دارند. در عرصه‌های مختلف ما این توفیق را پیدا کرده‌ایم که در این عرصه در خدمت همه شما باشیم.

سلطانی فر در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: امیدوار هستم در دوره‌ای که خدمتگزار عرصه ورزش و وزارتخانه خدمت می‌کنم بتوانم دوران خوبی را در کنار شما داشته باشم. واقعاً این نکته‌ای که خدمت شما عرض می‌کنم شدیداً نیازمند نقطه‌نظرات همه شما عزیزان هستم. به‌عنوان یک وزارتخانه‌ای که حتماً بایستی محلی باشد برای بحث، تبادل نظر و نقطه‌نظرات همه شما و وزارتخانه‌ای باشد که باید با همه بخش‌های دست اندرکار تعاملات جدید و گسترده‌ای داشته باشد. وقتی داورزنی و دوستان دیگر در صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان مطرح کردند که چنین نشستی است بدون کوچک‌ترین مکث حضور پیدا کردم تا در این نشست از آموخته‌های یکدیگر استفاده کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: پیشکسوتان را به‌عنوان مجموعه‌ای می‌بینم که در زندگی اجتماعی، فرهنگی،‌اقتصادی آدم‌های موفقی بودند که در طول دوران زندگی خود توانسته‌اند دستاوردهایی داشته باشند. نقطه قوت ما این است که از تجربیات و آموخته‌های پیشکسوتان استفاده کنیم. دوستان در اتحادیه باشگاه‌های فوتبال گفتم به‌عنوان یک مشاور و امین و یک مشاور دلسوز و یک نقطه امن تلاشم بر این است که از تجربیات شما استفاده کنیم. اینکه سازوکار آن چطور فراهم شود می‌سپارم به دوستان در بخش‌های مختلف وزارتخانه و همچنین فدراسیون والیبال که مرتبط است با این جمع. امیدوارم در ماه‌ها و هفته‌های آینده از نقطه‌نظرات شما مطلع شوم.

سلطانی فر در ادامه صحبت خود گفت: جا دارد اینجا از تلاش‌های گودرزی تشکر کنم که با تمام محدودیت‌های موجود توانسته کارنامه خوبی از خود بجا بگذارد. امیدوارم ادامه‌دهنده خوبی در دولت تدبیر و امید باشم. ما به دنبال این هستیم شرایطی فراهم کنیم که در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی دستاوردهای خوبی داشته باشیم و شاهد حضور مقتدرانه تیم‌های ورزشی در مسابقات بین‌المللی باشیم. شاهد فتح افتخارات بهتر از گذشته باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: رشته والیبال هم به‌هرحال ما یادمان است که در گذشته‌های دور کسب مقام آسیایی برای همه ما رویا بود و اینکه ما در آسیا بتوانیم حرف اول را بزنیم و تیم‌های شرق آسیا را شکست دهیم خیلی سخت بود، اما امروز خدا را شکر می‌کنیم که با یک برنامه‌ریزی دقیق تیم ما جزو ده تیم برتر دنیاست و تیم‌های دوم ما در آسیا قهرمان می‌شوند. امیدواریم این شرایط در سایر رشته‌های دیگر تأثیری پیدا کند و شاهد موفقیت دیگر رشته‌ها باشیم همان‌طور که در فوتبال در ماه‌ها و سال‌های اخیر موفقیت خوبی داشتیم. من از فدراسیون والیبال، داورزنی تشکر می‌کنم، امیدوارم دیدارهای بعدی و نشست‌های بعدی از تجربیات شما استفاده کنم.

وی خاطرنشان کرد: من هر هفته والیبال بازی می‌کنم و به نوعی والیبالی هستم.

سلطانی در مورد تغییرات در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: فعلاً هیچ بحثی برای تغییر نداریم و سیاست ما تثبیت مدیریت است. یکی از سیاست‌ها ما این بود که از بانوان‌مان حمایت کنیم. امیدوارم بتوانیم به‌خوبی از ظرفیت بانوان هم استفاده کنیم تا موجب رشد ورزش شود.

وی در مورد انتخاب داورزنی به‌عنوان یکی از معاونانش گفت: شما از هر کسی شنیده‌اید از خودش هم جزئیاتش را سؤال کنید.

سلطانی فر در مورد گلایه برخی از پیشکسوتان از بی‌توجهی گفت: این برنامه نشان می‌دهد از آنها حمایت می‌شود و ما به عنوان وزارتخانه‌ای که گوش شنوا دارد تلاش می‌کنیم تا مشکلاتشان برطرف شود.

 

کد خبر : ۴۳۱۳۷۸