خبرگزاری کار ایران

هم‌قسم شده‌ایم شکست جام حذفی را در لیگ جبران کنیم

والی: توانایی این را داریم که سپاهان را در زمین خودش شکست بدهیم

کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت: بازی در اصفهان مقابل این تیم برای هر تیمی سخت خواهد بود و ما هم می‌دانیم که در این دیدار کار دشواری پیش رو داریم.

ایوب والی، کاپیتان تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی این تیم پیش از بازی هفته یازدهم مقابل سپاهان اصفهان گفت: خدا را شکر شرایط فولاد در حال حاضر خیلی خوب است. در این مدتی که لیگ تعطیل بود ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر کاملاً آماده شروع دوباره لیگ هستیم. در ابتدای لیگ شرایط فولاد خیلی خوب نبود اما هرچه از بازی‌ها گذشت بهتر شدیم و از هفته سوم به بعد هم در لیگ نباخته‌ایم که حفظ این روند خودش بزرگترین انگیزه برای ما است. البته متاسفانه در جام حذفی با بدشانسی حذف شدیم که این خیلی از نظر روحی روی ما اثر گذاشت. ولی هم قسم شده‌ایم که شکست جام حذفی را در لیگ و در بازی با سپاهان جبران کنیم.

کاپیتان تیم فولاد در مورد بازی روز پنجشنبه تیمش مقابل سپاهان در اصفهان نیز عنوان کرد: سپاهان تیم بسیار خوبی است که سرمربی خوبی مانند عبدالله ویسی را هم روی نیمکت دارد. آنها در این فصل هم مانند همیشه تیم خیلی خوبی دارند و در حال حاضر جزو تیم‌های خیلی خوب لیگ هستند. بازی در اصفهان مقابل این تیم برای هر تیمی سخت خواهد بود و ما هم می‌دانیم که در این دیدار کار دشواری پیش رو داریم. با این وجود اگر در روز بازی با تمرکز کافی بازی کنیم و روزمان باشد، قطعاً این توانایی را داریم که سپاهان را حتی در زمین خودش شکست بدهیم.

او افزود: در این بازی دوتا از بهترین بازیکنان تیم یعنی مهرداد جماعتی و عبدالله ناصری را در اختیار نداریم اما با این حال مطمئن هستم بازیکنان دیگر جای خالی این دو نفر را به خوبی پر خواهند کرد و مشکلی در این مورد نخواهیم داشت. همانطور که گفتم بعد از حذف از جام حذفی هم‌قسم شده‌ایم که در این بازی پیروز شویم و برای رسیدن به این هدف هم با همه توان تلاش خواهیم کرد.

ایوب والی، در پایان راجع به شکست فولاد در جام حذفی مقابل تیم نفت و گاز گچساران و حذف از این رقابت‌ها گفت: واقعاً در این بازی بدشانس بودیم. ما در این دیدار خیلی خوب بازی کردیم و تقریباً به صورت کامل توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما آن بازی روز ما نبود و هرچه زدیم توی گل نرفت. متاسفانه در زدن ضربات آخر خیلی بی‌دقت بودیم و حتی چند بار هم توپ را به تیر دروازه زدیم. اگر کمی در زدن ضربه آخر دقت می‌کردیم بازی گره نمی‌خورد و کار به پنالتی نمی‌کشید. در ضربات پنالتی هم اغلب ما از جمله خودم کمی عصبی بودیم و همین باعث شده بود تمرکز لازم نداشته باشیم و همین باعث شد ضرباتمان را از دست بدهیم و در پایان این بازی را واگذار کردیم و با بدشانسی از جام حذفی کنار رفتیم.

 

کد خبر : ۴۳۱۱۳۸