خبرگزاری کار ایران

برانکو: بیرانوند مرخصی گرفته است/ تمرینات دبی خوب بود

سرمربی پرسپولیس اردوی تیمش در دبی را مثبت ارزیابی کرد و گفت:این اردو فرصتی بود که تعداد زیادی از هوادارانمان در دبی را ببینیم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیمش گفت: ما همیشه برنامه خودمان را داریم. شرایط خوبی را در دبی پشت سر گذاشتیم. تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم. فرصتی بود که تعداد زیادی از هوادارانمان در دبی هم تیم را ببینند.

وی افزود: تنها بیرانوند است که مچش دچار شکستگی مختصری است و سایر بازیکنان احتمالا به بازی بعدی می‌رسند. مشکل عالیشاه جدی نیست و به زودی به جمع ما اضافه می‌شود. ما فکر می‌کردیم بیرانوند به بازی به پیکان برسد اما اینطور نشد و باید ببینیم چه می‌شود. او یکی دو روز برای دیدن خانواده‌اش از ما مرخصی گرفته است.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: برای ملی‌پوشان برنامه تمرینی اضافه‌ای گذاشته‌ایم. به هرحال برنامه تمرینی ما با تیم ملی متفاوت است.

او ادامه داد: ما با پیکان بازی داریم که تیم خوبی نیست بلکه عالی است. آنها اتفاقی در رده چهارم نیستند.

برانکو درباره حضور مستقیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: این خبر خیلی خوبی است. فقط ما و امارات سهمیه ۳+۱ داریم و این امتیاز خوبی برای فوتبال ایران است. همه تلاش‌هایی که تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها داشته‌اند باعث شده تا این سهمیه را بدست آوریم.

وی درباره لغو بازی تیمش برابر تیم ملی دانشجویان گفت: ما زمین برای این بازی داشتیم ولی می‌خواستیم ملی‌پوشان هم با ما تمرین کنند و این بازی هفته بعد برگزار می‌شود.

 

کد خبر : ۴۳۰۳۷۵