خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر:

امیدوارم با دعای مردم آرمیده روی سکوی المپیک برود

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد کشتی‌گیر نوجوان تیم ملی با دعای خیر مردم با پیروزی و غلبه بر بیماری خود به تشک کشتی بازگردد.

به گزارش ایلنا، عصر امروز نوزدهمین دوره رقابت‌های کشتی بین المللی روز جهانی کودک با حضور وزیر ورزش و جوانان در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

مسعود سلطانی‌فر پس از اهدای تنیس استقامت به ابوالفضل آرمیده، کشتی‌گیر تیم ملی نوجوانان که در بستر بیماری قرار دارد، گفت: به دو دلیل به سالن مسابقات کشتی روز جهانی کودک آمدم. اول اینکه با اهدای تندیس به خانواده ابوالفضل آرمیده، کشتی‌گیر نوجوان تیم ملی ما که در رقابتی دشوار با یک بیماری سخت مبارزه می‌کند، از استقامت این کشتی‌گیر قدردانی کنم. من امیدروار هستم که آرمیده بتواند با دعای مردم بر حریف سرسخت خود با قدرت هرچه تمام غلبه کند و هرچه زودتر با پیروزی به تشک کشتی بازگردد.امیدوارم روزی برسد که شاهد حضور این کشتی‌گیر نوجوان بر روی سکوهای جهانی و المپیک باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دومین دلیل حضورش در سالن مسابقه‌های کشتی اهمیت ورزش اول ایران است، گفت: ورزش کشتی در این رده نوجوانان و جوانان یک رده پایه ای و اساسی  است .ما یکی از قدرت‌های بزرگ کشتی دنیا هستیم که توانسته‌ایم در چند دهه گذشته همواره بر روی سکوهای جهانی و المپیک باشیم و بارها پرچم مقدس ایران توسط کشتی‌گیران به اهتزاز درآمده و سرود جمهوری اسلامی در جهان طنین‌انداز شده است. امیدوارم با چنین کارهای پایه ای، پشتوانه خوبی برای تمام رده های سنی ایجاد بکنیم تا بتوانیم در مسابقات بین المللی چه آسیایی و بین المللی و المپیک بهتر از گذشته ظاهر بشویم.

سلطانی‌فر برگزاری مسابقه‌های بین‌المللی روز جهانی کودک را که مختص رده نونهالان است، کاری پسندیده خواند و افزود: انشاءالله با چنین کارهای بسیار خوب و پایه‌ای، بتوانیم شاهد پشتوانه‌سازی بزرگ در کشتی ایران باشیم و این نونهالان کشتی‌گیر برای سال‌ها کشتی ایران را حمایت کنند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، حمایت‌های گسترده‌ای از کشتی انجام خواهد شد برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده‌ایم و حمایت‌های گسترده‌ای از ورزش ایران خواهیم داشت تا شاهد افتخارآفرینی‌های هرچه بیشتر کشتی ایران در عرصه‌های جهانی باشیم. کشتی ورزش اول کشور است و باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

کد خبر : ۴۳۰۲۳۸