خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی، بازنده اصلی جنگ رسانه‌ای قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی بعد از مدت‌ها سکوت، بار دیگر وارد جدال رسانه‌ای شده است. جدالی که به نظر می‌رسد بازنده اصلی آن هواداران تراکتورسازی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از سکوت چند ماهه امیر قلعه‌نویی درخصوص حواشی فوتبال و حتی تیم ملی ایران، در چند روز گذشته سکوت قلعه‌نویی شکسته شد و او در چند مصاحبه پیاپی جواب منتقدان خود را داد و بار دیگر وارد جدال رسانه‌ای شد. جدالی که بیش از همه به ضرر باشگاه تراکتورسازی و هواداران پرشور آن است. آنها در حالی‌ که در رده دوم جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارند، تیم خود را در آستانه یک حاشیه بزرگ می‌بینند.

قلعه‌نویی ابتدا در گفت‌وگویی رادیویی در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره وضعیت این تیم، به یکباره از از بازیکنانی صحبت کرد که در سال‌های گذشته به خانه‌ او آمده‌اند برای بازی کردن در تیم او التماس کرده‌اند! او در این‌باره به مجری رادیو گفت: "وقتی آن فرد به خانه‌ام آمد، هزارتا لقب به من چسباند. این مسئله یک بار هم نبوده و چند بار بوده است. واقعا جای تاسف است که این معرفت‌ها از بین رفته است. ما که اهل صدا ضبط کردن نیستیم ولی اگر یک دوربین بود و این صحنه‌ها را می‌گرفت جالب بود"

قلعه‌نویی در ادامه بعد از مدت‌ها از تعطیلات لیگ برتر گلایه کرد و برنامه‌ریزی فدراسیون و ادعای مسئولان فدراسیون مبنی بر ارائه این برنامه به باشگاه‌ را تکذیب کرد! این اولین اظهارنظر قلعه نویی درباره تیم ملی پس از مدت‌ها بود. نتایج درخشان تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی که همه منتقدان را به تحسین واداشته بود، سکوت طولانی مدت قلعه‌نویی تا به امروز را در پی داشت.

این همه ماجرا نبود. بعد از اینکه مسعود معینی، عضو هیات مدیره استقلال در اظهارنظری خواستار ارائه تعریف روشن از پیشکسوت در فوتبال ایران شده بود و به نوعی امیر قلعه‌نویی را پیشکسوت استقلال ندانست، بار دیگر قلعه‌نویی را وادار به جواب و جدال رسانه‌ای کرد. سرمربی سابق استقلال در صفحه اجتماعی خود عکسی را از صفحه هواداری اش انتخاب کرده که در آن تصویر به مصدومیت پاهایش، جام هایی که برای استقلال گرفته و رفتنش به دسته سه با استقلال اشاره کرد و از افتخاراتش با استقلال سخن گفت.

هفته  گذشته نیز قلعه‌نویی با وجود اینکه دوسالی از حضور او در استقلال می گذرد به روزهای حضور خود در استقلال اشاره کرد و گفت: "زمانی که در استقلال بودم، در چنین مقطعی ما نفت مسجدسلیمان را بردیم و صدرنشین شدیم. به مسئولان باشگاه گفتیم نفری 3 میلیون تومان پاداش به بازیکنان بدهید تا دو بازی حساس آینده را با روحیه بالا انجام دهند؛ اما این اتفاق نیفتاد" انتقادات قلعه‌نویی به همین جا ختم نشد و او مدیران وقت استقلال به دلیل نگرفتن بازیکن در نیم فصل و خشک کردن عمدی زمین چمن تمرین نیز انتقاد کرد.

او امروز نیز به پست اینستاگرامی چند روز قبل رحمتی که  نیز واکنش نشان داد و گفت که بعضی‌ها ارزش جواب دادن را ندارند!

نکته جالب توجه اینجاست که قلعه‌نویی پس از همه این اظهارنظرها می‌گوید من درباره جایی که مسئولیت ندارم صحبت نمی‌کنم!

به نظر می‌رسد کسی از قصد و نیت سرمربی تراکتورسازی از ورود به چنین بحث‌های حاشیه‌ای اطلاع دقیقی ندارد. اما او هر قصد و یا نیتی که داشته باشد، بدون شک بازنده اصلی این جدال‌ها تراکتورسازی و هواداران پرشور آن است. هوادارانی که از ابتدای فصل امیدوارند که بعد از مدت‌ها به قهرمانی لیگ برتر ایران برسند.

 

کد خبر : ۴۲۸۸۰۷