خبرگزاری کار ایران

کوتینیو: بازی برابر آرژانتین همیشه برای من یک رؤیا بود

هافبک هجومی تیم ملی برزیل در بازی حساس سلسائو برابر آرژانتین در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ کاری انجام داد که از رؤیایش هم فراتر بود.

به گزارش ایلنا، فیلیپه کوتینو که تا چند ماه پیش در برزیل تحت هدایت کارلوس دونگا شانسی برای تبدیل شدنش به یک مهره در ترکیب اصلی نداشت، حالا یکی از بازیکنانی است که تیته، سرمربی حال حاضر سلسائو بیشترین اعتماد را به او دارد.

هافبک هجومی لیورپول بامداد امروز در مهم‌ترین بازی از دور یازدهم دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر آرژانتین به میدان رفت و گل اول پیروزی 3 بر صفر کشورش برابر آرژانتین را به ثمر رساند.

گل او زمینه‌ساز شرایطی شد که برزیل کنترل بازی را به دست گرفت و در ادامه آن با گل‌های نیمار و پائولینیو کار آلبی‌سلسته را یکسره کرد و در نهایت پنجمین برد متوالی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی را رقم زد.

کوتینیو درباره بازی به شبکه «اسپورت تی‌وی» گفت: برای من همین که در ترکیب تیم ملی برزیل باشم، بسیار مایه مباهات است. اینکه بتوانم در کنار چنین گروهی از بازیکنان، در کنار بازیکنان بزرگ و در چنین بازی کلاسیکی بازی کنم، واقعاً خوشحال‌کننده است. با این حال ما هنوز در تلاشیم تا به هدف نهایی‌مان دست پیدا کنیم که آن صعود به جام جهانی است.

کوتینیو ادامه داد: بازی برابر آرژانتین همیشه برای من یک رؤیا بوده است. در واقع آرزوی هر پسربچه برزیلی است که پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد و در چنین بازی کلاسیکی مانند این، حضور داشته باشد. امروز ما در زمین بازی تیم برتر میدان بودیم و هواداران هم از آغاز بازی حمایت‌مان کردند. با پیروزی که کسب کردیم، خوشحال میدان را ترک کردیم.

بازی بعدی تیم ملی برزیل ساعت 23:30 سه‌شنبه هفته پیش رو در خانه پروست.

 

کد خبر : ۴۲۷۷۵۱