خبرگزاری کار ایران

مسی: انتظار چنین شکستی در مقابل برزیل را نداشتم/هنوز شانس صعود داریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین تأکید کرد که یارانش برای فرار از بحران چاره‌ای جز اتحاد با یکدیگر ندارند.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی و یارانش بامداد امروز (جمعه) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، برابر رقیب قدیمی‌‌شان برزیل با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست دادند که این بدترین شکست‌شان در این رقابت‌ها بوده است. با این باخت آرژانتین حالا بیش از پیش با سهمیه حضور در مرحله نهایی جام جهانی 2018 فاصله گرفته و فاصله‌اش با شیلی رده پنجمی بیشتر شده است.

لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سلسته که تیمش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 چهار بازی بدون برد متوالی دارد، درباره باخت تیم ملی کشورش به خبرنگاران گفت: می‌دانستیم این بازی سخت است، اما انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتیم. گل اول برزیل ما را غافلگیر و گل دوم هم کارمان را یکسره کرد. متأسفانه گل اول برزیل نظم بازی‌مان را از بین برد. گل دوم هم تأثیر منفی بیشتری بر بازی‌مان گذاشت. تا قبل از گل اول برزیل بازی پایاپای بود و ما هم داشتیم خوب کار می‌کردیم. با این حال وقتی که برزیل گل اولش را زد ما غافلگیر شدیم و بازگشت به بازی در آن شرایط سخت بود. حداقل اتفاق بدی که با گل خوردن در چنین شرایطی رخ می‌دهد این است که روحیه‌‌تان را از دست می‌دهید و کارتان بعد از آن سخت‌تر می‌شود.

مسی اما هنوز به صعود تیمش به جام جهانی 2018 امیدوار است. او اظهار داشت: با همه افتضاحی که به بار آورده‌ایم هنوز هم سرنوشت صعودمان در دست خودمان است. اگر در بازی بعدی کلمبیا را شکست دهیم و دوباره تیمی جنگنده شویم، می‌توانیم شانس صعود داشتیم باشیم. اینجا سطح همه تیم‌ها نزدیک به هم است، اما این یک حقیقت است ما آن‌طور که باید بازی نمی‌کنیم. تغییرات زیادی باید در تیم‌مان صورت بگیرد تا بتوانیم کلمبیا را  شکست دهیم.

تیم ملی آرژانتین اکنون با 16 امتیاز از 11 بازی در رده ششم جدول قرار دارد و این در حالی است که برزیلی‌ها با هشت امتیاز بیشتر در صدر جدول هستند.

مسی که بازی بعدی تیمش بامداد چهارشنبه در خانه برابر کلمبیاست، افزود: ما باید قوی باشیم و خودمان را از این وضعیت نجات دهیم. امروز ما باید از هر زمان دیگر متحدتر باشیم. هدف همه ما یک چیز است: صعود به جام جهانی. می‌دانیم که از ما انتقاد خواهد شد، چون مردم آرژانتین صبر و حوصله ندارند.

 

کد خبر : ۴۲۷۷۲۵