خبرگزاری کار ایران

مهرعلیزاده در گفت‌وگو با ایلنا

سلطانی‌فر فاصله میان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش را برطرف کند/ دولت قبلی خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کرد

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی معتقد است سلطانی‌فر به راحتی می‌تواند مشکلات اساسی ورزش را برطرف کند.

محسن مهرعلیزاده با حضور در غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات، در مورد چالش‌های سلطانی‌فر، وزیر جدید ورزش گفت: آقای گودرزی زحمت بسیار زیادی کشیدند اما  به لحاظ اینکه فضای مدیریتی ورزش یک فضای خاصی بود، عده‌ای برای خودشان ارتباطاتی ایجاد کرده بودند. آقای سلطانی‌فر باید بتواند بر این ارتباطات ایجاد شده تسلط کافی پیدا کند.

وی ادامه داد:‌ باید برخی مشکلات که در زمینه اساسی ورزش بوجود آمده است، برطرف شود. مشکلاتی از قبیل: فاصله ایجاد شده بین کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش، فاصله ایجاد شده با برخی از فدراسیون‌ها، اساسنامه فدراسیون‌ها و...

مهرعلیزاده گفت:‌ دولت به حق باید به مسائل ورزشی اشراف داشته باشد اما این موضوع نباید مغایر با استقلال فدراسیون‌ها باشد. این موضوعات مشکلاتی است که باید برطرف شود و من فکر می‌کنم آقای سلطانی‌فر به راحتی این مشکلات را برطرف کند چرا که او مدیری اجرایی است.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در خصوص اینکه چه زمانی استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شوند،‌ گفت:‌ اراده دولت این بود که این کار را انجام دهد. عدم آمادگی سازمان ورزش در جهت اینکه خصوصی سازی این دو  باشگاه عملیاتی شود باعث شد این اتفاق رخ ندهد. این دو باشگاه باید خصوصی شوند. این موضوع در زمانی که من فعالیت می‌کردم تقریبا انجام شده بود اما دولتی که بعد از ما آمد این کار را متوقف کرد و از عهده آن برنیامد.
 

کد خبر : ۴۲۷۴۶۵