خبرگزاری کار ایران

رده‌بندی برترین مهاجمان اردویژه هلند تا هفته دوازدهم

جهانبخش و قوچان‌نژاد در رتبه‌های ششم و دوازدهم + عکس

دو ملی‌پوش ایرانی تیم‌های آلکمار و هیرنوین رتبه‌های ششم و دوازدهم رده‌بندی برترین مهاجمان اردویژه هلند را در اختیار دارند.

به گزارش ایلنا، آربر زنلی، مهاجم تیم هیرنوین که زوج اصلی رضا قوچان‌نژاد در خط حمله این تیم محسوب می‌شود با کسب امتیاز 6.71 و حضور در 12 بازی اخیر تیمش عنوان برترین مهاجم اردویژه هلند را به‌دست آورده است. کاسپر دولبرگ و انل اونال، مهاجمان تیم‌های آژاکس آمستردام و اف سی توئنته هم رتبه‌های دوم و سوم این رده‌بندی را در اختیار دارند.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار با 9 بازی و امتیاز 6.32 در جایگاه ششم برترین مهاجمان اردویژه هلند تا پایان هفته دوازدهم این رقابت‌ها قرار گرفته است. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم هیرنوین نیز با انجام 12 بازی و کسب امتیاز 6.14 رتبه دوازدهمی را به خود اختصاص داده است.

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تا پایان هفته دوازدهم فاینورد با 29 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آژاکس آمستردام و پی اس وی آیندهوون به ترتیب با امتیازهای 27 و 25 در رده‌های دوم و سوم جای دارند. تیم هیرنوین 22 امتیازی جایگاه چهارمی را در اختیار دارد و آلکمار نیز با 20 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است.

 

کد خبر : ۴۲۶۹۶۴