خبرگزاری کار ایران

مولایی: می‌خواهم نشان دهم که بازهم می‌توانم قهرمان شوم/چند روزی است که بدون عصا راه می‌روم

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۹۳۵

مولایی می‌گوید: می‌خواهم با به دست آوردن مدال‌های رنگارنگ به همه نشان دهم که باز هم می‌توانم قهرمان شوم.

بهادر مولایی، وزنه‌بردار دسته 105+ کیلوگرم تیم ملی ایران که دچار سانحه رانندگی شده بود، در خصوص آخرین وضعیت خود به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: وضعیت جسمانیم به لطف خدا بهبود پیدا کرده  و شکستگی‌ها هم به خوبی ترمیم شده است. چند روزی است که بدون عصا راه می‌روم. یک ماه و نیم است که برای بهبود وضعیت آرنجم فیزوتراپی انجام می‌دهم و از پنج روز آینده هم برنامه‌های آب درمانی‌ را آغاز خواهم کرد.

او ادامه می‌دهد: طبق نظر پزشکان از دی ماه می‌توانم تمریناتم را شروع کنم و اگر وضعیتم به همین ترتیب پیش رفت از بهار سال آینده می‌توانم روی تخته بروم و خود را برای رقابت‌های جهانی که در آذر ماه سال آینده برگزار خواهد شد آماده می‌کنم. از هم اکنون برای تمرینات آینده برنامه‌ریزی کرده‌ام تا بتوانم به شرایط قبل بازگردم.

مولایی در مورد بازگشت به تیم ملی می‌گوید: هدف اصلی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است و برای رسیدن به توانایی گذشته تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم. می‌خواهم با به دست آوردن مدال‌های رنگارنگ به همه نشان دهم که باز هم می‌توانم قهرمان شوم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز