خبرگزاری کار ایران

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با ایلنا:

انوشیروانی و رستمی اختلافی با یکدیگر ندارند

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری می‌گوید: در جلسات آینده‌ای که شورای فنی تشکیل خواهد داد به موضوع نحوه حضور وزنه‌برداران در اردوهای تیم ملی را مشخص می‌کنیم.

داود باقری، نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد حاشیه‌های تیم ملی وزنه‌برداری که موجب شده گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد حضور یا عدم حضور کیانوش رستمی در اردوهای تیم ملی مطرح شود، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: هیچ اختلافی بین سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری و کیانوش رستمی، دارنده مدال طلای رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک وجود ندارد. متاسفانه برخی این موضوع را عنوان می‌کنند و گمانه‌زنی‌هایی را مطرح می‌کنند که اصلا صحیح نیست.

او ادامه می‌دهد: بعد از المپیک 2016 ریو که نزدیک به دو ماه از پایان آن می‌گذرد تاکنون هیچ صحبتی در این مورد نشده است. کیانوش رستمی هم هیچ درخواستی در خصوص اینکه نمی‌خواهد در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری زیر نظر کادرفنی تمرین کند، عنوان نکرده است.

باقری به برگزاری جلسات شورای فنی اشاره می‌کند و می‌گوید: در جلسات آینده‌ای که شورای فنی تشکیل خواهد داد در کنار سایر مسائلی که برای بررسی عنوان خواهیم کرد به این موضوع که حضور وزنه‌برداران در اردوی‌های تیم ملی به چه ترتیب خواهد بود هم رسیدگی خواهیم کرد.

 

 

کد خبر : ۴۲۶۱۴۱