خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

تمرینات تیم فوتبال استقلال با شرایط خاصی و تحت تأثیر درگذشت پیشکسوت این باشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 امروز (شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز شد، تمرینی که با شرایط خاصی برگزار شد.

*با توجه به فوت منصور پورحیدری تمرین امروز استقلال تحت تاثیر این موضوع بود.

*در تمرین امروز علاوه بر وریا غفوری و امید ابراهیمی که در اردوی تیم ملی هستند، هرایر مگویان، خسرو حیدری، یعقوب کریمی و رابسون جانواریو غایب بودند.

* بازیکنان پیش از آغاز تمرین مشغول بازی تنیس فوتبال بودند و سپس تمرین از ساعت 12 با صحبت‌های علیرضا منصوریان در خصوص مرحوم منصور پورحیدری آغاز شد.

* آبی‌پوشان ابتدا زیر نظر علی چینی بدن‌های خود را با حرکات کششی و نرمشی گرم کردند و سپس به دو به دو کارهای استقامتی را انجام دادند. در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و کارهای ترکیبی با توپ را انجام دادند.

* بخش بعدی تمرین استقلالی‌ها مجدداً تقسیم شدن به دو گروه بود و این بار بازیکنان در فضایی بزرگ‌تر کارهای ترکیبی همراه با توپ را انجام دادند.

* دروازه‌بان‌های استقلال در تمرین امروز، مشغول بازی والیبال شدند و تمرین آنها به این صورت پیگیری شد. مهدی رحمتی که دروازه‌بان اصلی استقلالی‌هاست مانند والیبالیست‌ها سرویس و پاس می‌داد.

* روزبه چشمی، بازیکن مصدوم آبی‌ها که در حال آماده‌سازی برای بازگشت به میادین است، تمرینات اختصاصی‌اش را زیر نظر فیزیوتراپ انجام داد.

* سرمربی استقلالی‌ها در زمان حضور در کنار زمین، مدام پیگیر میزبانی تیمش در جام حذفی بود. منصوریان علاقه‌مند بود که نفت تهران از مراحل بعدی میهمان باشد تا به این شکل در صورت صعود استقلال از این مرحله، آبی‌پوشان در مرحله بعدی هم شرایط میزبانی داشته باشند.

 

کد خبر : ۴۲۵۹۵۳