خبرگزاری کار ایران

اوسیانو: در ایران هیچ چیزی را راحت به دست نیاوردیم/ با قدرت بیشتر و تمرکز بیشتر سوریه را در مالزی شکست می‌دهیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حضور یافت به تشریح وضعیت بازیکنان در پایان بخش نخست اردویی تیم ملی پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اوسیانو کروز، مربی تیم ملی فوتبال گفت: از تمرینات رضایت کامل داریم، اردوی خوبی در تهران داشتیم. لازم است عملکرد بازیکنان را بار دیگر بررسی کنیم تا برای همراهی بازیکنانی که قرار است در مالزی همراهمان باشند تصمیم‌گیری کنیم.

وی در مورد محرومیت چند تن از اعضای تیم ملی از بازی مقابل سوریه، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم باید به این محرومیت‌ها به عنوان یک چالش دیگر نگاه کنیم. در ایران هیچ چیزی را راحت به دست نیاوردیم. آمادگی کامل داریم که به مالزی رفته و بجنگیم و تلاش کنیم. مهمترین چالش این است که با توجه به این محرومیت‌ها، با قدرت بیشتر و تمرکز بیشتر سوریه را در مالزی شکست دهیم و پاسخ خوبی به همه بدهیم.

مربی تیم ملی در مورد دلیل برگزار بازی دوستانه مقابل گینه نو،‌ اظهار داشت: مهمترین مسئله این است که باید از فرصت بازی دوستانه و کسب تجربه بین المللی استفاده کنیم. مقصر فوت پادشاه تایلند و لغو بازی دوستانه مقابل تیم ملی این کشور هیچکسی نبود. کسی نمی‌دانست این اتفاق می‌افتد حالا باید تلاش کنیم تا بهترین کار را ارائه دهیم و از فرصت‌هایمان برای بازی با سوریه استفاده کنیم.

وی در مورد دیدار مقابل سوریه در پایان گفت: بازی بسیار دشواری پیش رو داریم. کسب تساوی این تیم مقابل کره شانسی نبوده است. آنها تیم بسیار خوبی دارد و توانستند چین را شکست دهند. مقابل ازبکستان هم گل مردودی را دریافت کردند. در مقابل قطر هم این تیم بسیار جنگجو بازی کرد همه فکر می‌کنند بازی راحتی داریم اما اینطور نیست.

 

کد خبر : ۴۲۵۹۱۴