خبرگزاری کار ایران

اظهار نظر جالب مورینیو درباره زلاتان

سرمربی منچستریونایتد درباره گل نزدن‌های زلاتان واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ایلنا، یک هفته‌ قبل از شروع تعطیلات ملی رقابت‌های لیگ برتر از امروز هفته‌ یازدهم خودش را شروع خواهد کرد. منچستریونایتد تیم پنجم فصل گذشته فردا باید در زمین سوانزی به میدان برود.

یونایتد در چهار بازی قبلی خود در لیگ برتر نتوانسته به برد برسد تا هفت امتیاز نسبت به چهار تیم نخست لیگ برتر فاصله داشته باشد.

ژوزه مورینیو درباره موقعیت‌های زیادی که ایبراهیموویچ از دست می‌دهد، گفت‌: اگر بازی برابر استوک سیتی، لیورپول، چلسی و برنلی را به خاطر بیاورید او موقعیت‌های زیادی را از دست داده است، ولی از نظر بازی تیمی فوق‌العاده‌ خوب بوده و کاملا در خدمت تیم بازی کرده است. ایبراهیموویچ حتی اگر موقعیت‌های زیادی را از دست بدهد در کار تیمی عملکرد خیلی خوبی دارد. نگرش او فوق‌العاده‌ است. او هیچ وقت از مسئولیتش نمی‌ترسد. به همین خاطر مشکلی از بابت او ندارم و نگران این نیستم که او موقعیت‌های زیادی را از دست داده است.

مورینیو درباره گل‌های زودهنگام تیمش که در بازی‌های اخیر از جمله برابر چلسی و فنرباغچه دریافت کرده، گفت‌: این اتفاق همه‌جا می‌تواند رخ دهد. مثال‌های بسیار زیادی می‌توانم بیاورم که تیم‌ها در دقایق ابتدایی به گل می‌رسند. این جزئی از فوتبال است. با نگرش قوی‌تر، رهبری منظم و کنترل مدافعان در زمین می‌توانیم جلوی این اتفاقات را بگیریم. در حال‌ حاضر شرایط متفاوتی تجربه می‌کنم. هیچ وقت ندیده‌اید تیم ژوزه مورینیو با دو دفاع چپ در قلب دفاع بازی کند، ولی الان مجبوریم این محدودیت‌ها را تحمل کنیم. بعضی مواقع تیم‌هایی نمی‌توانند گلزنی کنند چرا که فلسفه هجومی ندارند، ولی ما فوتبال هجومی بازی می‌کنیم و موقعیت‌های زیادی داریم که نمی‌توانیم آنها را به گل تبدیل کنیم. به نظر می‌رسد برخی از بازیکنان ما در خط حمله اعتماد به نفس ندارند. شاید این مهم‌ترین دلیلی باشد که ما در گلزنی موفق نیستیم.

او در پایان درباره حضور باستین شواین اشتایگر در ترکیب ثابت یونایتد، گفت‌: او تازه چند جلسه است که با تیم تمرین کرده و خیلی زود است که بتواند در ترکیب ثابت بازی کند.

 

کد خبر : ۴۲۵۸۹۰