خبرگزاری کار ایران

نفرات برتر قایقرانی کایاک دونفره و چهارنفره ۱۰۰۰ متر مشخص شدند

رقابت‎های فینال کایاک دونفره و چهارنفره ۱۰۰۰ متر مسابقات قهرمانی کشور آب‎های آرام بانوان برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون قایقرانی، در ادامه مسابقات قهرمانی کشور آب‎های آرام بانوان رقابت‎های فینال کایاک دونفره و چهارنفره 1000 متر در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در کایاک دو نفره 1000 متر بزرگسالان صدف مقدم پور و مونا ابراهیمی از تهران مقام اول، سارا کاظمی و کیانا کمال زاده از هرمزگان مقام دوم و گلناز غضنفریان و مریم رمضان خواه از مازندران مقام سوم را کسب کردند.

در کایاک دونفره 1000 متر جوانان ساغر خاقانی و ساقی خاقانی از تهران اول، سوگند جعفرزاده و یاسمن سلطانی از تهران توابع دوم و بیتا شهبین و ترانه تورنگ از گیلان سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 1000 متر بزرگسالان تیم تهران با ترکیب نگار علیمحمدی، صدف مقدم پور، مائده شورگشتی و سمن سلطانی در رده نخست قرار گرفتند، تیم هرمزگان با ترکیب ستاره شریفی، هما نجیبی، لیلا احمدی و سارا کاظمی دوم شدند و تیم تهران توابع با ترکیب روژا فیروزگر، نازنین قلعه نوعی، تینا شیرکو و نگین علیمحمدی جایگاه سوم را از آن خود کردند.

در کایاک چهارنفره 1000 متر جوانان تیم تهران با ترکیب راسپینا قوی دل، پدیده پهلوان زاده و سارا حسینی و ساقی خاقانی اول، تیم کرمانشاه با ترکیب سما یاسمی، ماندانا میرزاده، هانیه قادری و کیانا مجیدی دوم و تیم گیلان با ترکیب بیتا شهبین، ترانه تورنگ، آناهیتا نوایی و نرجس کارگرپور سوم شدند.

این رقابت ها با برگزاری دور مقدماتی مسافت 500 متر در دریاچه آزادی در جریان است.

 

کد خبر : ۴۲۵۴۳۰