خبرگزاری کار ایران

جلالی: اگر این شکست مقصری داشته باشد، من هستم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که اگر شکست این تیم مقابل آلومینیوم هرمزگان مقصری داشته باشد، او مقصر است.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از شکست پیکان مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری گفت: اگر این شکست مقصری داشته باشد، من هستم. هفت بازیکن اصلی تیمم را در این بازی بیرون گذاشتم، به این دلیل که باورهای خوبی نسبت به تیمم پیدا کرده‌ام. با این حال عقیده‌ام این است که اگر بازیکنان ما در شروع بازی تمرکز بیشتری داشتند، نتیجه هیچ‌گاه اینطور نمی‌شد.

وی افزود: به طور حتم، چیزی که امروز رقم خورد، می‌تواند در آینده به ما کمک کند. به این دلیل که هم ما به باورهای بهتری برسیم و هم اینکه نقاط ضعف‌مان را بتوانیم ترمیم کنیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل باخت تیمش را فاصله بین بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین تیمش می‌داند که نیمکت‌نشین‌ها در این بازی نتوانستند خواسته‌های او را برآورده کنند، گفت: به هر حال بازیکنان من همه سعی و تلاش خود را کردند. به نظرم این بازی، شکل آن و نتیجه‌اش از خیلی بابت‌ها می‌تواند به ما کمک کند. عرض کردم، بازیکنان من هر چه از دست‌شان بر می‌آمد انجام دادند، اما در شروع حریف را ساده گرفتند و وقتی کل تیم حریف به آن شکل به ثمر رسید، بازیکنان ما نتوانستند شکل اصلی خود را حفظ کنند.

جلالی در واکنش به این مسئله که آیا بازی ندادن به هفت بازیکن اصلی تیمش به دلیل دست کم گرفتن حریف بوده یا شیوه او بوده تا به بازیکنان ذخیره هم بازی برسد، خاطرنشان کرد: این مسئله خیلی روشن بود. از وقتی فصل را شروع کردیم، ما سه بازی یا چهار بازی می‌کنیم و لیگ تعطیل می‌شود. من در این مدت از یک ترکیب استفاده می‌کردم و اگر بازیکنی مصدوم می‌شد در این فاصله فرصت ترمیم و استفاده دوباره از او بود، اما بعد از این تعطیلی لیگ فشرده‌تر می‌شود و من نمی‌توانم با تعداد بازیکنان کمی در لیگ شرکت کنم و نیاز به بازیکنان بیشتری دارم. به همین دلیل من برای این جام حذفی تصمیم گرفتم به تعداد بیشتری از بازیکنانم فضای بازی بدهم که بعضی از آنها خوب بودند و بعضی خوب نبودند. با این حال از این مسئله ناراحت نیستم و از این که باختم ناراحتم. به هر حال شناختی که می‌خواستم، غرامت هم دارد.

 وی درباره اینکه پیش از سوی بازیکنان این تیم گفته می‌شد که پیکان به جام حذفی نگاهی ویژه دارد و حتی دنبال سهمیه آسیایی است و اکنون که تیمش حذف شده در لیگ چه نگاهی خواهند داشت، گفت: نگاه خود ما هم همینطور بود، اما می‌گویم که شاید تحلیل من درست نبوده که این همه تغییر برای این بازی در نظر گرفتم. با این حال چیزی که امروز رقم خورد، می‌تواند در آینده به من کمک کند.

 

کد خبر : ۴۲۵۳۳۸